Midlertidig tann.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Har en krona i framtannen som knakk i 2 deler. Skall til tannlegen idag. Så lurer eg på er det noet som heter midlertidig tann som tannlegen kan sette på. Skall ut och reise imon så vill helst ikke ut og fly eller folk se med uten tann framme.
Noen som har upplevd eller vet?
 
Jeg fikk satt på en midlertidig tann da ene jekselen knakk, var nesten som et skall. Vet ikke hvordan de gjør det med fortenner da. Håper de får satt på noe, å gå med knekt fortann er ikke noe gøy! Lykke til :)
 
Jeg fikk satt på en midlertidig tann da ene jekselen knakk, var nesten som et skall. Vet ikke hvordan de gjør det med fortenner da. Håper de får satt på noe, å gå med knekt fortann er ikke noe gøy! Lykke til :)
Takk . Fick du satt på den dær og da eller måtte du in igjen? Får hoppas det. Ser ikke ut:(
 
Takk . Fick du satt på den dær og da eller måtte du in igjen? Får hoppas det. Ser ikke ut:(
Jeg fikk den der og da :) Håper du slipper å måtte dra tilbake!
 
Eg fick meg en ny tann :). Tannlegen min er så tuff. Så sier han ta med tannen i boxen och gå tilbaks til tannlegen og klage att han ikke har gjort jobben sin som han skall.
Så flott at det ordnet seg! Da kan du slappe litt av når du skal ut å reise ;)
 
Eg fick meg en ny tann :). Tannlegen min er så tuff. Så sier han ta med tannen i boxen och gå tilbaks til tannlegen og klage att han ikke har gjort jobben sin som han skall.


Så bra det ordna seg! :)

Måtte selv reise på ferie med knekt fortann i fjor... :/
 
Back
Topp