Middagtråd

I dag hadde vi panert sei med lekser og poteter!
 
Lasagne med salat og hvitløksbrød her til middag i dag :D
 
Idag ble det kremet pasta med kylling (sinnsykt godt!). Jeg har fått ekstremt dilla på pasta, så nå gjelder det bare å finne litt ulike oppskrifter så mannen også holder ut denne pasta-dilla med meg
 
Her blir det nok bare å lage seg ostesmørbrød ;) Sliter veldig med å få i meg middag haha!
 
Her blir det ytrefilet av gris med saus, poteter og grønnsaker! :D
 
Helt imponert (og misunnelig) over alt dere klarer spise :hilarious: her må jeg fortsatt spise lett for å kanskje klare holde det nede. Supper, salat, frukt, ristet brød osv.
 
Helt imponert (og misunnelig) over alt dere klarer spise :hilarious: her må jeg fortsatt spise lett for å kanskje klare holde det nede. Supper, salat, frukt, ristet brød osv.
Selv om jeg lager middager så er det ikke sikkert jeg klarer å spise det eller holde det nede :sorry::hilarious:
 
Idag ble det kremet pasta med kylling (sinnsykt godt!). Jeg har fått ekstremt dilla på pasta, så nå gjelder det bare å finne litt ulike oppskrifter så mannen også holder ut denne pasta-dilla med meg
Bruker du da vanlig pasta og kyllingfilet? Eller hva brukte du? ;)
 
Mulig det blir pasta med bacon og ostesaus her. Har noe kremost i kjøleskapet vi burde bruke. Meeen får se om gubben er enig. Det blir fort han som må lage mat for tiden
 
I dag blir det fiskegrateng her ☺️ Virker som kroppen klarer fisk bedre enn kylling og kjøtt
 
Jeg har fått dilla på fiskegrateng! Aldri vært spesielt begeistret for det før, men har lyst på det nesten hver dag nå!
 
Jeg har fått dilla på fiskegrateng! Aldri vært spesielt begeistret for det før, men har lyst på det nesten hver dag nå!

jeg ELSKER fiskegrateng. Pleier egentlig å lage det fra bunn men er så sliten for tiden så blir ferdigkjøpt. Bedre enn ingenting :)
 
Kremet pastasalat her i dag. Heiv oppi alt som er digg i livet, majones, crème fraiche, rømme, pasta, bacon og diverse grønnsaker. Håper litt at det kan dempe det at jeg er fysen hele tiden, for kvelden i det minste :hilarious::happy:
 
Back
Topp