Middagsvaner *inspirert*

hegeee

Glad i forumet
Hei!
Bare lurer litt på hva slags middagsvaner har dere?
Skiller dere på helg og hverdag?
Jeg skiller veldig på helg og hverdag...Typisk helgemat vil være: hjemmelaget pizza, taco, biff etc, ostesufflet, skaldyr, spekemat... når jeg tenker meg om så skiller jeg veldig på dagene i helgen å... fredag: pizza, taco ting... lørdag.. biff/indrefilet etc, søndag.. stek, fisk, etc.

I uka er det mer : Fiskeboller, røkte pølser, pytt i panne, kjøttkaker, pasta, wok, pølser, kylling.

Mye babling her...MEN: Hva spiser dere i uka? Skiller dere mye på ukedager og helg?
Kjenner jeg blir litt skuffa hvis det blir foreslått "ukemat" i helgen...!

Omtrent det samme her hos oss å, viktig å kos sæ me litt ekstra go mat i helgene. Prøva å kjør en ganske sunn linje i ukedagan men i helgen så e det bare kos...[;)][:D][:D]

her hos oss blir det dessverre ofte helgemat i ukedagene[&:]

Her skiller jeg veldig på uka og helga, i uka så er det "vanlige" maten, men lørdag er det burger[:D] og søndag er typisk søndags mat, uten poteter til meg da [8D]

Syns lørdag skal være ekstra kose dag siden man har fri og er sammen alle sammen [:D]

Har skille mellom helg og hverdag ja[:)] er det som gjør det såååå kjekt med helg[8D]

sånn ca samme som hoss dere[;)]
men fredag og lørdag er samme "ulla"[;)] her i hus eneste[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

Har skille mellom helg og hverdag ja[:)] er det som gjør det såååå kjekt med helg[8D]

Ja.. du sier noe der...[:D]

siden jeg går hjemme enda så lager jeg det vi har lyst på til hverdags også.må ha god mat og mat jeg/vi har lyst på

ORIGINAL: *babyphat*

skiller på hverdag og helg ja, i helgene spiser vi gjerne litt mer usunt og kanskje litt dyrere mat og.. spiser kanskje mer rødt kjøtt i helga. taco er typisk fredagsmat, tror det blir taco idag, men lager med karbonadekjøtt(elg)
imorgen blir det andebryst tror jeg.. har aldri laget det før, men det er jo så sinnsykt godt og fikk ingredienser til å lage det slik min bestemor gjør her en dag!

typisk hverdagsmiddag her er kyllingfilet, kyllingsalat, gryterett med kylling, ørret eller laksefileter, karbonade og speilegg, og det hender vi spiser wienerpølser også.

Blir omtrent det samme som her det da...
Andebryst er heeelt nydelig!! Jeg fikk lyst på det nå...Jeg har blitt veldig glad i det, men vi passer på å ikke ha det for ofte.. slik at det er litt "spesielt" liksom...[:D]

ORIGINAL: edvine

Men prøver å lage litt sunnere middager i ukedagene[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

ORIGINAL: edvine

Men prøver å lage litt sunnere middager i ukedagene[:D]

Ja.. jeg å.. MEN har som oftes noe kjøtt-greier på lørdag.. og det beste jeg vet er wokka grønnsaker..! Nam.. så jeg tror ikke lørdagene er så usunne her heller.. iallefall ike før etter middag.. hehe

jeg hater å lage mat, HATER. er skikkelig dårlig og, så potetene er ofte harde, og sausen er ferdig 10 minutt etter det andre etc [8|] men jeg gjør mitt beste. har alltid middag på bordet hehe. er veldig ofte ute og spiser, så sniker jeg meg på middagsbesøk til mamma og pappa ofte. jau .. [8D]

småen er hos pappaen sin annen hver helg, og det er deilig på den måten at da slipper jeg å lage middag. ellers er det ikke så mye forskjell på helger og hverdager, da småen er veldig kresen.

Ja.. vi er forskjellige!!
Jeg elsker å lage mat... men bare god mat liksom... hehe... og føler det syntes på meg[:@]
Hvis sambo foreslår noe jeg ikke er såå glad i så svarer jeg alltid: greit! Men da får DU lage det! hehehe... ikke snill!

sambo kan gjerne foreslå feks fiskepinner selv om det er lørdag, men det er jo såklart heeeelt uaktuelt!! (for min del)[:D]  må ha "kosemat" i helgene.

men må innrømme at det ofte blir litt kosemat de andre dagene også...har vi lyst på taco en onsdag, ja så lager vi det...[;)]

ORIGINAL: 3stars

Omtrent det samme her hos oss å, viktig å kos sæ me litt ekstra go mat i helgene. Prøva å kjør en ganske sunn linje i ukedagan men i helgen så e det bare kos...[;)][:D][:D]

sånn her å...

ORIGINAL: ~NightWish~

ORIGINAL: 3stars

Sammer her også [:D]

Back
Topp