Middagstråden

Gurisss

Elsker forumet
Augustbarna2024
Vi trenger sikkert alle inspirasjon til hva vi kan spise til middag. Hva skal du ha til middag i dag? :)
 
Det er den kjedeligste samtalen EVER og jeg blir i dårlig humør bare av å tenke på det :hilarious:. Samboer gjør stort sett all handling, men vi må jo snakke om hva det skal bli.. Vi hadde matkasse noen måneder i fjor og det var HIMMELEN.

I går hadde vi taco, i dag får vi besøk og skal bestille mat.
 
Det er den kjedeligste samtalen EVER og jeg blir i dårlig humør bare av å tenke på det :hilarious:. Samboer gjør stort sett all handling, men vi må jo snakke om hva det skal bli.. Vi hadde matkasse noen måneder i fjor og det var HIMMELEN.

I går hadde vi taco, i dag får vi besøk og skal bestille mat.
Haha :hilarious: Matkasse er lettvint!
Jeg egentlig veldig glad i både å finne på middager, handle inn og lage, men er så matlei om dagen, så hvis vi kan inspirere hverandre litt så er det jo topp!
 
Haha :hilarious: Matkasse er lettvint!
Jeg egentlig veldig glad i både å finne på middager, handle inn og lage, men er så matlei om dagen, så hvis vi kan inspirere hverandre litt så er det jo topp!
Jeg syns lagingen er mindre pes enn alle samtalene om "hva vil du ha, hva skal vi ha, hva trenger vi...." bleeeehhhh! Haha! Stakkars samboeren ;p vi har haugevis ulike typer kjøtt, fisk og noe basisgreier i fryseren, så stort sett må vi bare bestemme hva vi vil lage.

Sist uke lagde vi den her, ble godt. Jeg tok ekstra fløte.
 
I 2021 hadde jeg et slags prosjekt hvor jeg skulle prøve ny oppskrift i alle fall to ganger i mnd, helst ukentlig. Så skrev jeg ned favorittene mine:

Januar
Fotballfrue - pasta med scampi
Enchiladas - Instagram rimelig godt med pico de gallo
Tortillaputer
Risotto

Februar
*Curry trines matblogg https://trinesmatblogg.no/recipe/kylling-i-curry/
*Burger med stekt løk og sopp + dirty fries
*https://trinesmatblogg.no/recipe/lammegryte-med-rotgronnsaker/
*tiktok tomat og feta pasta

Mars
Burger med løkmarmelade

April



Mai

 
Mannen kjøpte veggisburger på vei hjem fra jobb. Eneste som fristet i dag :hilarious:
 
Lagde tomatsuppe, med makaroni og kokt egg. Samboer var veldig fornøyd, jeg var litt mer meeehhhh og kastet i meg det jeg klarte før det ble stopp.
 
Etter mye usunn mat i det siste ble det kylling og en bulgursalat i dag.
 
Back
Topp