Middagstråden

I dag har jeg bestilt en stor pizza. Sliter med at jeg våkner på natta av sult, så da har jeg noe lett tilgjengelig hvis det blir nødvendig.
 
Her ble det gårsdagens rester, stekt ris med kylling og grønnsaker. Jentene ønsker fiskepinner med tilbehør. Så en enkel middag, passet helt ypperlig :cat:
 
Noe kylling satay fra Hello Fresh. Alt for mye lukt og nye sammensetninger til at det var en god idé i dag. Må nok holde oss til enklere og lukt/smakløse retter her i huset en stund fremover :happy090
 
I går ble det pai. Jeg kjøpte ferdiglaget bunn og lagde fyll med sopp, spinat, skinke og fetaost. Det ble veldig godt og har lunsjrester i dag. :)

I kveld blir det lasagne, blir vel rester fra det også.
 
Taco med crispy chicken i går og i dag skal vi på halvfancy restaurant og spise masse småretter. Håper de har noe gravidvennlig :joyful:
 
Vi lager også pizza hver lørdag:) vår favoritt er hvit pizza med pepperoni, oliven og løk:joyful: på min del tar jeg gjerne hakket spinat og rød paprika også
Jeg syntes det er så koselig med pizza på lørdager, har vokst opp med det ☺️ Jeg har alltid hatt lyst til å prøve hvit pizza, tenkte å gjøre det neste gang jeg lager steinovnsbunn
 
Jeg syntes det er så koselig med pizza på lørdager, har vokst opp med det ☺️ Jeg har alltid hatt lyst til å prøve hvit pizza, tenkte å gjøre det neste gang jeg lager steinovnsbunn
Nå fikk jeg lyst på hvit pizza! Synes det er spesielt godt med potet og rosmarin som topping.
 
Back
Topp