Middagstråden

I dag har vi hatt seibiff med råkost og potet. Kjempespennende middag:p:p
 
I går hadde vi kjøttpølser, hjemmelaga potetmos, bønner i tomatsaus med baconbiter og grønnsaker.

i dag hot kyllingsuppe;)
 
Gratinerte ostepølser. Var akkurat det jeg trengte i går:Heartred
 
er sååååå matleiiii!! har ikke lyst på noen ting! men tenker det blir en reste-gryterett i dag.
 
Tenkte vi skulle ha laks, tagliatelle og noe hvit saus av noe slag. Men samboeren jobber hele kvelden og kommer ikke hjem, passe bra da jeg er sykt slapp i dag egentlig. Så lurer på om det rett og slett blir en grandis!
I går hadde jeg fått besøk av gode venner, og innen jeg rakk å komme hjem fra ærendet hos veterinæren med 8 valper, hadde de tatt seg til rette og ordnet fajitas på kjøkkenet mitt! Det er virkelig den beste overraskelsenSmile

Så nå har jeg igjen en del ferdig salat, og rømme. Det piffer opp grandiosaen:smug:
 
Var rett og slett ute på restaurant og spiste hamburger idag. Enkelt og godt! Feriemodus :hilarious:
 
Sprøbakt rødspettefilet med ferskt brød og salat
 
Skal ikke ha dette i dag, men jeg skulle ønske det:
Hvit hjemmelaget fiskesuppe laget på fiskekraft, seterrømme og smør med løk, gulrot, erter, dill og laks/ørret og scampi!

Det vi egentlig skal ha er posefiskesuppe med fiskeboller :hilarious: Sarkastisk "yaay" for å være nyinnflyttet uten fryser og mulighet for spontanhandle:)
 
I dag blir det kalkun, ovnsbakte poteter, rosenkål med honning, chili og hvitløk og fløtesaus :p
 
Jeg lagde kjøttpai for første gang i dag, det var kun 3åringen som likte det. Og kun paien, ikke fyllet.
Så da ble det grandiosa og grandiosa med pepperoni.
 
Back
Topp