Middagstråden :-)

bakemamma

Elsker forumet
I dag skal vi prøve noe nytt. Lager Chili Con Carne for aller første gang. Har ikke smakt det engang...
Jeg har en hel drøss med kokebøker og oppskrifter liggende rundt på kjøkkenet, og har nå finni ut at det er på tide å prøve noe nytt.

Hvem vet, kanskje det blir prøving av noe nytt en gang i uka :-)

Flere som liker å prøve ut nye matretter?

Her i huset er det mannen som lager mat som oftest. Han liker å prøve ut nye ting, MEN jeg liker ikke at han gjør det. haha! i tilfelle JEG ikke liker det, da blir jeg gretten. 

Lurer på om jeg fikk lyst på tacokjøttboller i dag :-)

Jeg har litt begrensede evner på kjøkkenet, og er i tillegg litt kresen.. :)
Er lite kreativ med middagen, gitt.

I dag blir det fiskeboller i hvit saus, det har vært en slager under denne graviditeten :)

Er også superkresen nå når jeg er gravid. Men vil gjerne prøve noe nytt, bare det ikke inneholder fett biter (feks som fett på koteletter ellerlignende), er tørt (har blitt avhengig av saus) eller smaker for mye fisk (helt fersk fisk uten fiskefett er greit).
Jammen vanskelig med middag da! Og er såååå kjedelig å lage mat alene. Gleder meg til mannen kommer hjem om 10dager!!

I dag ble middagen blodpølse og noen skiver brød med røyka laks + sjokoladekake til dessert. Har ofte skive med fisk istedenfor middag, siden jeg er litt kresen på fisk til middag men liker sild, røykalaks og makrell i tomat :)
I går droppet jeg middag (bare skive og sjokoladekake :( ), og i forigårs og dagen før var det strimlet svinekjøtt med wokgrønnsaker og ris med østersaus (pose saus fra butikken).

Back
Topp