Post gjerne middagstips her
Jeg kjenner meg veldig matlei i tillegg til at kvalmen gir meg mataversjon. Trenger litt inspirasjon 
Jeg kjenner meg veldig matlei i tillegg til at kvalmen gir meg mataversjon. Trenger litt inspirasjon Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner meg veldig matlei i tillegg til at kvalmen gir meg mataversjon. Trenger litt inspirasjon
Blir det til uka
Ellers ha jeg faktisk hatt litt cravings på sushi (bare med laks og kokt scampi) - ris og salt mat har hjulpet litt på kvalmen. Vanlig middag frister sjelden, får ned en porsjon, men er lite oppfinnsom og blir mye raske løsninger som spaghetti, pizza, kylling og ris osv
Sushi har jeg skikkelig lyst på jeg og men jeg tør ikke da jeg ikke helt klarer å stole på at fisken er oppbevart riktig, har du noen erfaring med sushi spising under svangerskap som kan berolige?Har sykt lyst på fiskegrategn…Blir det til uka
Ellers ha jeg faktisk hatt litt cravings på sushi (bare med laks og kokt scampi) - ris og salt mat har hjulpet litt på kvalmen. Vanlig middag frister sjelden, får ned en porsjon, men er lite oppfinnsom og blir mye raske løsninger som spaghetti, pizza, kylling og ris osv

Ja, sushi vil jeg også ha, men samboeren nekter meg det fordi det er så dyrt å ha det for ofteHar sykt lyst på fiskegrategn…Blir det til uka
Vi har hatt det én gang siden jeg ble gravid, og han ble furt fordi vi brukte penger på det.. 200 kr per pers synes jeg ikke er såå ille innimellom…Jeg har holdt meg unna sushi fra matbutikken, men har satset på at fisken fra sushi-restauranten i nærheten har vært bra. Gikk bra forrige svangerskapSushi har jeg skikkelig lyst på jeg og men jeg tør ikke da jeg ikke helt klarer å stole på at fisken er oppbevart riktig, har du noen erfaring med sushi spising under svangerskap som kan berolige?![]()
Spist flere ganger forrige svangerskap også, men kjøper på et skikkelig stedSushi har jeg skikkelig lyst på jeg og men jeg tør ikke da jeg ikke helt klarer å stole på at fisken er oppbevart riktig, har du noen erfaring med sushi spising under svangerskap som kan berolige?![]()
Jeg har spist sushi 2x nå men bestiller fra en bra sushi restaurant som jeg har spist mye på før og stoler helt på. Jeg har dog bare bestilt som de andre sier tempura scampi og laks og det har gått helt fintSushi har jeg skikkelig lyst på jeg og men jeg tør ikke da jeg ikke helt klarer å stole på at fisken er oppbevart riktig, har du noen erfaring med sushi spising under svangerskap som kan berolige?![]()

Jeg har holdt meg unna sushi fra matbutikken, men har satset på at fisken fra sushi-restauranten i nærheten har vært bra. Gikk bra forrige svangerskapbare holdt meg til laks og tempurascampi da
Takk!Spist flere ganger forrige svangerskap også, men kjøper på et skikkelig stedOg har kun laks og kokt scampi. Er du usikker så ta kun scampi (tempura scampi) for det tenker jeg er bankers uansett
![]()
Ja, er vel det samme bare uten fritert deig utpåTakk!
Er ikke så glad i det friterte eller jeg synes det fort blir litt kvalmende og da er ikke tempura innafor :/ men den kokte scampien, er den helt sikker?
Lager vanligvis min egen bolognesesaus men var i humør for noe nytt!
Blir mye rask middag her om dagen. Boksen med tikka masala fra Toro, spagetti dolmio, kylling og ris med Bretagne, pizza
Helt enig, innimellom må være lov! Jeg har brukt 175 kroner på slush denne ukenJa, sushi vil jeg også ha, men samboeren nekter meg det fordi det er så dyrt å ha det for ofteVi har hatt det én gang siden jeg ble gravid, og han ble furt fordi vi brukte penger på det.. 200 kr per pers synes jeg ikke er såå ille innimellom…

Takk for tips om stekt ris! Det skal jeg prøveÅh ja! Håper dette blir en lang tråd med masse tips. Jeg trenger også inspirasjon om dagen.
Vi skal ha pasta carbonara i dag. Håper det går ned. Kanskje uten bacon for min del, da kjøtt ikke frister så mye om dagen
Og så slenger jeg bare inn et lite tips som vi skal ha til lunsj i dag, nemlig stekt ris! Det funker fjell når jeg er kvalm i hvert fall. Med egg, gulrøtter, erter og soyasaus.
Jeg er også på slush-kjøretHelt enig, innimellom må være lov! Jeg har brukt 175 kroner på slush denne uken![]()

ellers har jeg hadde lyst på pizza margerita i det siste, lasagne (lager den med lomper og cottage cheese for mer proteiner) lakseburger meg mangosalat og guacamole