Middagstråd

Taco idag:dead: ikke min favoritt er sååå lei, husker jeg hadde så avsmak på det, taklet ikke en gang lukten når jeg var gravid med lillemor. Håper det skjer denne gangen også, sånn at samboer må tåle å ikke spise det de neste 8 mnd :joyful::p;)
Taklet heller ikke taco forrige graviditet:yuck: Spent på om det samme skjer denne gangen også..

Sliter sånn med å spise kjøtt! Så middagene i Desember kan bli ganske interessant. Så går i rundstykker og egg her. Skal det være kjøtt, så vil jeg helst ha noe veldig usunt :smiley-ashamed004

Sliter sånn med å spise kjøtt! Så middagene i Desember kan bli ganske interessant. Så går i rundstykker og egg her. Skal det være kjøtt, så vil jeg helst ha noe veldig usunt :smiley-ashamed004
Jeg har vært veggis uten problem i flere år, men nå er jeg plutselig skikkelig kjøttsulten! Var ikke sånn med forrige.
Sånn sett blir desember litt utfordrende for meg også - eller kanskje en gave? :smiley-angelic006

Jeg har vært veggis uten problem i flere år, men nå er jeg plutselig skikkelig kjøttsulten! Var ikke sånn med forrige.
Sånn sett blir desember litt utfordrende for meg også - eller kanskje en gave? :smiley-angelic006
Spennende :joyful:

Hva tenker du om å spise nå som du er gravid? Eller skal du prøve å holde deg unna?
Eller gjør som Phoebe i Friends serien når hun var gravid:wacky:

Spennende :joyful:

Hva tenker du om å spise nå som du er gravid? Eller skal du prøve å holde deg unna?
Eller gjør som Phoebe i Friends serien når hun var gravid:wacky:
Haha, sant det! Jeg håper jeg har litt mer selvkontroll enn Phoebe (sånn generelt).
Men det gjør meg ingenting å spise litt kjøtt nå hvis jeg plutselig får lyst og mulighet. Det må bare bli på restaurant eller noe, for jeg aner ikke hvordan jeg tilbereder det :jokercolor

Back
Topp