Middagstråd

Her laget mannen hjemmelaget pizza :hungry:
 
Etter ett par dager med knekkebrød til middag pga kvalme, ble det fjordland pinnekjøtt til middag i dag! :p Sikkert ikke lurt med så fettrikt måltid mtp kvalme, men er det eneste jeg har lyst på! Så her lukter det jul nå :hilarious:
 
Etter ett par dager med knekkebrød til middag pga kvalme, ble det fjordland pinnekjøtt til middag i dag! :p Sikkert ikke lurt med så fettrikt måltid mtp kvalme, men er det eneste jeg har lyst på! Så her lukter det jul nå :hilarious:
Var det like godt som du drømte om?! :hungry::hungry:
 
Var det like godt som du drømte om?! :hungry::hungry:

Skal ikke lyge å si at det var gourmet, for fjordland kan virkelig ikke måle seg med "hjemmelaget" pinnekjøtt og kålrabistappe, og var mer fett enn kjøtt på den jeg spiste nå. Men som det smakte alikevel! Har jo bare spist smakløse risnudler (som kom opp igjen :rolleyes:), knekkebrød, boller og kjeks de siste dagene. Så det var virkelig smakfult! Og så med en julebrus til da (hysj:p:p:p). Så er egentlig veldig fornøyd :hungry: Flaks at det er nært jul når det er pinnekjøtt en skal få cravings på :hilarious:
 
Her ble det svigermors kjøttkaker i dag. Så snill som har laget opp kjøttkaker til meg og mannen ❤ og hun vet ikke at jeg er gravid og dårlig, så er bare fordi hun er så god ❤
 
Her ble det hjemmelaget blomkålsuppe. Var overraskende godt :happy:
Sliter med at ingenting smaker Og hver middag er en kamp.
 
Macaroniform!

kokt makaroni + rema sin ferdig pølsegryte , med ost på toppen
 
Middag hos svigers i dag :hungry: tørrfisk med poteter, stekt løk og bacon, grønnsaker og ertestuing :woot::hungry:
 
Ble inspirert av Løveunge og laget hjemmelaget blomkålsuppe med bacon og hjemmelagde krutonger. Det smakte!
 
Back
Topp