Middagstråd

Jeg har skikkelig lyst på varm mat og middag, og virkelig gleder meg til middag hver dag! :P
Planlegger for flere dager fremover, fordi jeg plutselig får lyst på forskjellige ting, ofte ting vi ikke spiser så ofte heller :)
I det siste har vi blant annet hatt:

Bakt potet med skinke, ost, mais og rømme
Hjemmelaget pizza
Hard Rock Cafe Nachos med kylling
Biff med fløtegratinerte poteter og deilige grønnsaker
Tomatsuppe med makaroni og kokte egg
Kyllingsalat med fetaost og rømme
Pannekaker (for ungens skyld :P )
Skikkelig kalkunmiddag med alt tilbehør (hos mine foreldre)
Chicken tikka masala med ris og hjemmebakte nanbrød
Grillede marinerte kyllingspyd med potetsalat og salat
Hjemmelagde grillede hamburgere med ovnsbakte poteter og grønnsaker
Taco
Her var det mange tips til ei som sliter med å finne ut hva vi skal ha til middag :)

Her blir det brokkolisalat med sprøstekt bacon til middag :)

Mange som kjør med fredagstaco da? :) den er viktig i huset her ;) Synd bare at ikke lillegutt spiser mer grønnsaker. Foreløpig så skal det bare være kjøttdeig, ost, mais og chips i lefsa...

Mange som kjør med fredagstaco da? :) den er viktig i huset her ;) Synd bare at ikke lillegutt spiser mer grønnsaker. Foreløpig så skal det bare være kjøttdeig, ost, mais og chips i lefsa...

Her er det tacofredag, men jeg takler ikke taco om dagen så lager det til barna :) så spiser jeg/vi noe annet sammen med de

Taco her og, fast hver fredag :-) Ble ikke noe sist helg, da jeg ble dårlig bare jeg tenkte på det :-P

Nachos med kjøttdeig og ceddarost, en skikkelig god salat, hjemmelaget guacomole, salsa og rømme. Og iskald cola. Sitter leeeeenge å koser meg da :rolleyes:

Back
Topp