Syns det er litt kjekt å vite hva andre har planner til middag så jeg og kanskje andre kan få litt inspirasjon? 
Så: hva skal dere ha til middag idag?
Så: hva skal dere ha til middag idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her tror jeg det blir vårrull idag. Spørs om jeg ikke går for en frisk salat heller.vet salat er ikke skikkelig middag, men er jo ingenting som friste
![]()
Hmmm, det hørtes godt ut! Har noe lam i fryseren. Kanskje ta det ut til middag imorgenVi hadde lammegryte og potetmos i dag. Deilig!![]()
Hva skjer med meg, får skikkelig cravings med en gang noen nevner en god rett. Nå fikk jeg lyst på tomatsuppe med egg. Haha. Ååååå, jeg kommer til å bli så feit ila denne graviditeten.
Jeg kan få lyst på 10 forskjellige middager på én dag, men likevel ikke spise noen av dem da
Det er så godt sammen! HahahJeg endte opp med å faktisk lage tomatsuppe idag med kokt egg og litt pasta. Haha, det er veldig gale. Spiser så mye, men og pga prøver å holde kvalmen i sjakk som er verst på kveldeneHaha, jeg er akkurat likJeg kan få lyst på 10 forskjellige middager på én dag, men likevel ikke spise noen av dem da
Må gjerne ha det jeg får lyst på med én gang, ellers så mister jeg lysten igjen. Så greit å ha lettvindt (noen ganger ferdigmat) tilgjengelig
Føler jeg spiser hele tiden..
I dag blir det pizza Rustica med pepperoni, og litt ost og løk-potetgull ved siden avDet er så godt sammen! Hahah