Middagstråd

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Syns det er litt kjekt å vite hva andre har planner til middag så jeg og kanskje andre kan få litt inspirasjon? :P

Så: hva skal dere ha til middag idag? :)

Her tror jeg det blir vårrull idag. Spørs om jeg ikke går for en frisk salat heller. :P vet salat er ikke skikkelig middag, men er jo ingenting som friste :(

Blir stekt pølse og søtpotet+gulrot chips. Må bare steke ferdig mannens pizza først

I dag skal vi ha tikka masala med svinekjøtt og ris til :-) I morgen vet jeg ikke men vi har fiskegrateng i frysen og kjøpt inn biff strimler så vi kan ha f eks biff snadder en av dagene.

I dag hadde vi lammestek og søtpotetbåter med aioli og balsamicosaus :)
Planlegger reker til helga- gleder meg ;)

Her blir det grandis til middag idag. Orker ikke lage noe fancy nå.

Idag blir det bare sånn Ristorante pizza, siden jeg har jobbet sent. I morgen skal vi ha hjemmelaget pizza med revet kylling og fredag Encheladas med guacamole :)

Det er det vi har handlet inn til hvertfall :)

I dag ble det bare brødskiver:rolleyes:
Er så dårlig til å komme på middager, så nå har jeg kjøpt meg kokeboka "Hverdagsmat" av Ole Martin Alfsen.
Masse gode oppskrifter:D

Hva skjer med meg, får skikkelig cravings med en gang noen nevner en god rett. Nå fikk jeg lyst på tomatsuppe med egg. Haha. Ååååå, jeg kommer til å bli så feit ila denne graviditeten.

Hahaha alle her er så sunne! Vi hadde kebabpizza med salat og hvitløk dressing!

I går hadde vi vårruller med ris til, i dag skal vi spise pinnekjøtt :D

Hva skjer med meg, får skikkelig cravings med en gang noen nevner en god rett. Nå fikk jeg lyst på tomatsuppe med egg. Haha. Ååååå, jeg kommer til å bli så feit ila denne graviditeten.

Haha, jeg er akkurat lik :laughing002 Jeg kan få lyst på 10 forskjellige middager på én dag, men likevel ikke spise noen av dem da ;) Må gjerne ha det jeg får lyst på med én gang, ellers så mister jeg lysten igjen. Så greit å ha lettvindt (noen ganger ferdigmat) tilgjengelig :) Føler jeg spiser hele tiden..

I dag blir det pizza Rustica med pepperoni, og litt ost og løk-potetgull ved siden av :smiley-ashamed008 Det er så godt sammen! Hahah

Haha, jeg er akkurat lik :laughing002 Jeg kan få lyst på 10 forskjellige middager på én dag, men likevel ikke spise noen av dem da ;) Må gjerne ha det jeg får lyst på med én gang, ellers så mister jeg lysten igjen. Så greit å ha lettvindt (noen ganger ferdigmat) tilgjengelig :) Føler jeg spiser hele tiden..

I dag blir det pizza Rustica med pepperoni, og litt ost og løk-potetgull ved siden av :smiley-ashamed008 Det er så godt sammen! Hahah
Jeg endte opp med å faktisk lage tomatsuppe idag med kokt egg og litt pasta. Haha, det er veldig gale. Spiser så mye, men og pga prøver å holde kvalmen i sjakk som er verst på kveldene

Back
Topp