Middagstråd

Trillian87

Forelsket i forumet
Vi alle trenger vel litt inspirasjon til middager;) så hvorfor ikke inspirere hverandre med middagstips, bilder og oppskrift?;)

Idag hadde vi deilige hjemmelagde kjøttkaker:):)

Søndag er hjemmelaget pizza dag her i huset. En av de store favorittene. Og enda bedre når det er mannen som har ansvaret denne dagen. :D

Ovnstekt torsk med folvatpoteter som kuttes og stekes i ovnen i olje, salt og pepper. Og toppen på verket : sprøstekt bacon til:)

I mangel på spekemat, tror eg at bacon kommer til å bli en erstatning :)

En cola ble frokost, lunsj og kvelds her. Så jeg er kanskje verdens dårligste på middagstips for tiden ;)

I dag hadde vi karbonader med brun saus, poteter, surkål og tyttebær:)

Gullskatt juli12:)

I dag har jeg faktisk veeeeldig lyst på egg og bacon :D

Her hadde vi hjemmelaget pasta carbonara. Kjapt og enkelt! Men kanskje ikke noe for kvalme sjeler... :)

I dag har vi hatt kyllinggrategn! Steker bacon og de grønnsakene jeg liker(brokkoli, paprika og søtpotet) har i 2pk kremfløte og smaker til med timian, persille, salt og pepper, så kutter jeg 4 kyllingfileter i 5! Så oljer jeg en ildfast form og legger kyllingen i bunnen, heller blandingen over og strør ost på toppen! I ovnen på 225 grader i 20-25 min og serverer med ris! Vips, knallgodt :D

I dag har vi hatt kyllinggrategn! Steker bacon og de grønnsakene jeg liker(brokkoli, paprika og søtpotet) har i 2pk kremfløte og smaker til med timian, persille, salt og pepper, så kutter jeg 4 kyllingfileter i 5! Så oljer jeg en ildfast form og legger kyllingen i bunnen, heller blandingen over og strør ost på toppen! I ovnen på 225 grader i 20-25 min og serverer med ris! Vips, knallgodt :D

Nam den må jeg prøve!:):)

I dag (eller i går blir d vel nå) ble det faktisk ribbe, potet, grønnsaker, rødkål og brunsaus. Det var fantastisk nydelig å spise, men etterpå ble d "helvete". Når magen er vant til knekkebrød og gulrot i flere uker er det klart at alt det fettet ble drøy kost...

Back
Topp