middagstråd

miss piggy

Gift med forumet
hei jenter!

hva er middagsplanene i helga? :)

Tja, si det... Har dårlig matlyst om dagen, liksom litt matlei! Det eneste som kunne fristet tror jeg er kinamat! Mmmh..

I dag skal bi ha pirat pizza og i morgen kjøttkaker. :)

Tja, si det... Har dårlig matlyst om dagen, liksom litt matlei! Det eneste som kunne fristet tror jeg er kinamat! Mmmh..

Vi har barnefri i kveld/natt, så vi skal på kinarestaurant ;) mors ønske :p
Er super matlei jeg også...

Åååh, kinamat har jeg også lyst på! Hmm... Spørs om jeg må prøve å overtale sambo, hehe

Men lurer på om det blir noe godt kjøtt, brokkoligrateng, potet og en god saus i kveld.. Det er det lenge siden vi har hatt :-)

Er hjemme alene i kveld, så her blir det enkelt og greit en big one pizza.....matlysten er fraværende og det må gå fort å lage maten...så kjapt og greit :)

Er hjemme alene i kveld, så her blir det enkelt og greit en big one pizza.....matlysten er fraværende og det må gå fort å lage maten...så kjapt og greit :)
Hehe, ja, jeg ser den ;-) hadde jeg vært alene hadde det sikkert blitt noe liknende selv!

Aleine i helga jeg også,men fikk beste venninna på besøk :D Så her ble det taco i dag,noe sambo helst vil slippe,så da passet det bra :) I morgen blir det nok middag hos mor ;)

I dag hadde vi ytrefilet av svin med potetbåter og bearnaise :D I morgen skal jeg og en venninne kose oss med laks, søtpotetmos og champignonstuing :love017

Knekkebrød....... Har ikke spist middagsgreier på over en uke. Kvalm kvalm kvalm!

I dag hadde vi ytrefilet av svin med potetbåter og bearnaise :D I morgen skal jeg og en venninne kose oss med laks, søtpotetmos og champignonstuing :love017
Nam nam nam nam!
For en flott middagshelg!

Her har det vært veldig dårlig, er super kvalm så klarer nesten ikke spise noe, fått i meg yoghurt og blåbær, thats it, wohoo.

Skal prøve å få i meg noe middag i dag, kjæresten ville gjerne lage noe wok :)

Jeg lager aldri middag, alltid samboeren min som lager. I går var det pizza å i dag er det kyllingkjøtteig og pasta :)

Jeg er vist motsatt av alle, jeg vil spise 24/7
Har lyst på det meste, middagene denne helgen har vært pasta fredag, lørdag andebryst med appelsinsaus.
I dag har vi vært hos svigers og fått lasagne.

Back
Topp