Middagstråd(ONSDAG)

Hehe!
Det er stor stas på fredagene det, etter at vi har vært i svømmehallen, så blir det Taco (i en eller annen form, vi må variere litt for å ikke bli lei :p) foran TV-en!

Hørtes skikkelig familiekos ut:) Jentene liker det desverre ikke, men elsker hjemmelaget pizza da:p;) har ikke hatt det på ei stund pga Emmeth, men ellers pleier vi og spise det en dag i helga;)

Alexander liker taco men synes det er sterkt så legger bort litt av kjøttdeigen før jeg tar på krydderet. Nå tåler ikke magen til mannen min heller det krydderet så blir lite taco her i huset
Noe som er kjipt, for det er noe av det beste jeg vet.

Nå ble jeg sulten!

Alexander liker taco men synes det er sterkt så legger bort litt av kjøttdeigen før jeg tar på krydderet. Nå tåler ikke magen til mannen min heller det krydderet så blir lite taco her i huset
Noe som er kjipt, for det er noe av det beste jeg vet.

Taco er utrolig godt, men spiste det mye når jeg gikk på vgs og bodde på hybel. Så spiste det ikke på over 6 år pga jeg gikk så lei:p Nei, har prøvd det også, men jentene liker det rett og slett ikke:) Så dumt ikke mannen din tåler det? Har han sensitiv mage?

Nei, de synes det er sterkt og liker ikke smaken! Har prøvd flere ganger, men de liker det rett og slett bare ikke:) Så da blir det kjæreste tid på meg og sambo;):p Emmeth har akkurat lagt seg for kvelden:D
Taco er jo veldig sterkt så synes ikke det er rart at så små ikke liker det ;) Koselig med kjærestetid på kvelden da! Det hadde vi i går kveld for første gang på 5 måneder :rolleyes: Snuppa tok kveld kl 20.30 og da hadde vi hele 2 timer alene sammen, så på Bones helt i fred :D

Taco er utrolig godt, men spiste det mye når jeg gikk på vgs og bodde på hybel. Så spiste det ikke på over 6 år pga jeg gikk så lei:p Nei, har prøvd det også, men jentene liker det rett og slett ikke:) Så dumt ikke mannen din tåler det? Har han sensitiv mage?
Hadde ikke problemer med det før, men begynte etter han hadde magesår.

Back
Topp