Middagstråd(Mandag)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Vi skal ha små kyllingfileter(på en kyllingfilet er det en stor og en liten del, vi skal spise des om er små, får kjøpt en pose med bare de i sverige), ris, salat, kokte grønnsaker og hjemmelaget saus:) Hva skal dere spise idag?;)

Det blir nok omelett med bacon her, har så masse egg som jeg må få spist opp:-)

Kylling hørtes godt ut, det er det lenge siden jeg har hatt:-)

Åååh, drømmer om omelett;) Det er så utrolig digg også lettvint:p Hørtes skikkelig godt ut:D Hva pleier du og ha til? Jeg lager som regel en god salat med med fetaost og litt rista pinjekjerner;) Og hvitløksbaguetter til:) Skal ha det når jeg kan spise det igjen:)

Her er jeg fastlåst hjemme for storebror er syk, stakkars.. Så sambo skal kjøpe middagen! Håper ikke det blir fiskeboller.. Jeg hadde tenkt å planlegge ukesmenyen og handle idag, men det utgikk.. Nå sover begge barna, så nå kan jeg i allefall starte planleggingen :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg tok vaksine selv (røde hunder) når minstemann var på tremåneders kontroll, og ligger nå med feber.... Så her blir det nok noe lettvint, om ikke mannen vil lage middag når han kommer hjem!

Her blir det wok med biffkjøtt, nudler og saus av soyasaus og østerssaus. Har så mye grønnsaker og litt biff som må spises opp. Vi lagde ukesmeny i går så mannen skal handle på rema på vei hjem. Vi bruker aaaltfor mye penger på dill på butikken så nå skal vi prøve å ha ukesmenyer..får se hvor lenge det holder :-)

Her er jeg fastlåst hjemme for storebror er syk, stakkars.. Så sambo skal kjøpe middagen! Håper ikke det blir fiskeboller.. Jeg hadde tenkt å planlegge ukesmenyen og handle idag, men det utgikk.. Nå sover begge barna, så nå kan jeg i allefall starte planleggingen :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Uff da, er så kjedlig med sykdom og syke barn: Slapp av litt og ta en kopp te i ro og fred, mens du kan:)( God bedring til storebror:)

Jeg tok vaksine selv (røde hunder) når minstemann var på tremåneders kontroll, og ligger nå med feber.... Så her blir det nok noe lettvint, om ikke mannen vil lage middag når han kommer hjem!

Alltid greit med en ferdigpizza el lasagne el no når det er sykdom i hus! God bedring, stakkars!

Her blir det wok med biffkjøtt, nudler og saus av soyasaus og østerssaus. Har så mye grønnsaker og litt biff som må spises opp. Vi lagde ukesmeny i går så mannen skal handle på rema på vei hjem. Vi bruker aaaltfor mye penger på dill på butikken så nå skal vi prøve å ha ukesmenyer..får se hvor lenge det holder :)

Ja, kjenner meg godt igjen i den gitt :oops: Så her ukeshandler vi og handler i sverige:) Sparer MYE på det:) Hørtes knallgodt ut med wok, kanskje jeg skal lage det en dag jeg og:p

Aner ikke. Farter i hele dag og har ikke snakket med mannen :-p

Åååh, drømmer om omelett;) Det er så utrolig digg også lettvint:p Hørtes skikkelig godt ut:D Hva pleier du og ha til? Jeg lager som regel en god salat med med fetaost og litt rista pinjekjerner;) Og hvitløksbaguetter til:) Skal ha det når jeg kan spise det igjen:)

Jeg er ikke så flink desverre, det blir som regel løk og purre:-) Gjerne med brød til.
Litt god ost i omeletten er veldig godt synes jeg:-)

Her blir det Fjordlands raspeballer med saltkjøtt og vossakorv! Siden jeg er alene, mannen kommer ikke hjem før i morgen fra 1,5 ukers jobbreise, så orker jeg ikke lage middag:P Hurra for Fjordland!!!

Her blir det Fjordlands raspeballer med saltkjøtt og vossakorv! Siden jeg er alene, mannen kommer ikke hjem før i morgen fra 1,5 ukers jobbreise, så orker jeg ikke lage middag:p Hurra for Fjordland!!!

Du er nå herlig,da;) :laughing025

Back
Topp