Malt kan gjære i magen og gi luftsmerter også, så det anbefaler ikke jeg i allefall.. Sviskemos <3
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Har gitt henne noen ts sviskesaft, hun elska det og smatta etter mere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Malt kan gjære i magen og gi luftsmerter også, så det anbefaler ikke jeg i allefall.. Sviskemos <3
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Håper også det, gjorde det sist da vi ga henne det! Blei umiddelbart slutt på pressingaKanskje jeg rett og slett må begynne å gi litt sviskesaft når hun får mme!?!
Grattis med 6 mnd bryllupsdag, Marian87!
Vi fikk ikke somla oss til å mekke middag i går før vi gikk på kino, og i dag har vi hatt besøk her hele dagen, så det ble en sen søndagsmiddag på mandagskveldenKjæresten stekte indrefilèt av svin, stekte båtpoteter i ovnen og peppersaus og salat
Nammenamm!!!
![]()
Bare synd jeg må styre unna salaten
Har ikke turt å prøve meg på det. Syns det er så grusomt når Asle har vondt i magen sin!
![]()
Grattis med 6 mnd bryllupsdag, Marian87!
Vi fikk ikke somla oss til å mekke middag i går før vi gikk på kino, og i dag har vi hatt besøk her hele dagen, så det ble en sen søndagsmiddag på mandagskveldenKjæresten stekte indrefilèt av svin, stekte båtpoteter i ovnen og peppersaus og salat
Nammenamm!!!
![]()
Bare synd jeg må styre unna salaten
Har ikke turt å prøve meg på det. Syns det er så grusomt når Asle har vondt i magen sin!
![]()
Tusen takk!
tåler han ikke salat??? All slags salat? Kolikkbabyen min som så å si ikke har tålt noen ting har heldigvis tålt salat! Anbefaler deg å begynne å teste ut ulike matvarer for å se om han tåler de nå! Ting Hermine reagerte på for en måned siden reagerer hun ikke på nå lengre! Så nå drikker jeg både kaffe og brus uten problemer![]()
Kjedelig å ikke kunne spise salat da :/
Men for en deilig middag!!
Sist jeg spiste taco, så lukta det seriøst av melka mi hehe![]()
Det visste jeg ikke, så brade sier at mm-barn lærer å like mye mat fordi melka tar smak av det mammaen spiser, så den smaker forskjellig fra gang til gang![]()