Middagstråd(MANDAG)

Malt kan gjære i magen og gi luftsmerter også, så det anbefaler ikke jeg i allefall.. Sviskemos <3

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Har gitt henne noen ts sviskesaft, hun elska det og smatta etter mere :) Men turte ikke gi mer enn 3 ts :p

Håper svisken hjelper da :)

Her ble det faktisk skikkelig kveldsmat i dag! Det er en stund siden. Grovbrød med en fiskekake på toppen :p

Håper også det, gjorde det sist da vi ga henne det! Blei umiddelbart slutt på pressinga ;) Kanskje jeg rett og slett må begynne å gi litt sviskesaft når hun får mme!?!

Håper også det, gjorde det sist da vi ga henne det! Blei umiddelbart slutt på pressinga ;) Kanskje jeg rett og slett må begynne å gi litt sviskesaft når hun får mme!?!

Ja, de små skal egl ikke bli harde i magen når de får mm og MME, men sviskesaft skader jo ikke heller;)

Grattis med 6 mnd bryllupsdag, Marian87! :)

Vi fikk ikke somla oss til å mekke middag i går før vi gikk på kino, og i dag har vi hatt besøk her hele dagen, så det ble en sen søndagsmiddag på mandagskvelden :p Kjæresten stekte indrefilèt av svin, stekte båtpoteter i ovnen og peppersaus og salat :) Nammenamm!!! :D :D Bare synd jeg må styre unna salaten :( Har ikke turt å prøve meg på det. Syns det er så grusomt når Asle har vondt i magen sin! :(

Vi fikk ikke somla oss til å mekke middag i går før vi gikk på kino, og i dag har vi hatt besøk her hele dagen, så det ble en sen søndagsmiddag på mandagskvelden :p Kjæresten stekte indrefilèt av svin, stekte båtpoteter i ovnen og peppersaus og salat :) Nammenamm!!! :D :D Bare synd jeg må styre unna salaten :( Har ikke turt å prøve meg på det. Syns det er så grusomt når Asle har vondt i magen sin! :(

Tusen takk! :)

tåler han ikke salat??? All slags salat? Kolikkbabyen min som så å si ikke har tålt noen ting har heldigvis tålt salat! Anbefaler deg å begynne å teste ut ulike matvarer for å se om han tåler de nå! Ting Hermine reagerte på for en måned siden reagerer hun ikke på nå lengre! Så nå drikker jeg både kaffe og brus uten problemer :D

Kjedelig å ikke kunne spise salat da :/
Men for en deilig middag!!

Tusen takk! :)

tåler han ikke salat??? All slags salat? Kolikkbabyen min som så å si ikke har tålt noen ting har heldigvis tålt salat! Anbefaler deg å begynne å teste ut ulike matvarer for å se om han tåler de nå! Ting Hermine reagerte på for en måned siden reagerer hun ikke på nå lengre! Så nå drikker jeg både kaffe og brus uten problemer :D

Kjedelig å ikke kunne spise salat da :/
Men for en deilig middag!!

Har alltid kunnet drikke brus, så det har gått greit :) Har ikke prøvd salat i det hele tatt, så vet jo egentlig ikke om han ikke tåler det. Men så lite og dårlig søvn som det har blitt i det siste, så har jeg ikke tatt sjansen på å teste det ut. Av ting jeg har sjekket, så er broccoli, blomkål og mais. Broccoli og mais går helt fint, men blomkål kan jeg ikke spise mer enn en bukett og to av før han får voldsomt med luft i magen. Lurer på å teste litt salat neste gang pappa'n kommer hjem, Vi må nesten være litt opplagt til å takle en urolig natt når vi skal teste nye ting, syns jeg.

jo, det kan jo være lurt! Her har snuppa alltid reagert på kveldstid om noe har plaget henne, så vi har sluppet så mye nattevåk. Men i det siste har hun begynt å knø noe forferdelig på natta, promper og styrer, trett!!! o_O

Jeg er heldig, kan spise det meste unntatt kål og løk:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Nå kan jeg også det, hun er kommet over den fasen hvor hun reagerte på alt ved å hylvræle i timesvis på kvelden! Har ikke testa ut taco da, regner med en eksplosjon pga krydderet :P

Sist jeg spiste taco, så lukta det seriøst av melka mi hehe:-)

Reknet egentlig med at salat gikk under kål. Er derfor jeg har styrt unna det. Gleder meg til taco igjen! :D Det er digg!!

hehe, nei, jeg regner bare kinakål som kål ;) Isberg, ruccula o.l. regner jeg som grønnsak, har ikke gitt luft til Hermine iallfall! Og hun har jo reagert på så og si alt o_O

Sist jeg spiste taco, så lukta det seriøst av melka mi hehe:)

de sier at mm-barn lærer å like mye mat fordi melka tar smak av det mammaen spiser, så den smaker forskjellig fra gang til gang ;)

de sier at mm-barn lærer å like mye mat fordi melka tar smak av det mammaen spiser, så den smaker forskjellig fra gang til gang ;)
Det visste jeg ikke, så bra :flower

Jeg har spist masse brokkoli i dag. Tror ikke jeg har spist så mye på lenge. Håper ikke han reagerer på det da...
Og purreløk. Byttet ut løken med purreløk, håper det går bra!!!

Back
Topp