Middagstråd(MANDAG)

Det hørtes utrolig digg ut :thumleft

Nei, uff og uff:( Er så vondt og se på at de små sliter sånn med magen. Synes hu Hermine er VELDIG plaget med magen sin også! Skal du levere avføringsprøve igjen da el? Må nok bare vente til brødene er ferdigstekte:)

blei ikke tatt noen prøver sist, hun blei bare undersøkt for legen mente at det ikke var behov for noen prøver :confused: Men idag presser og presser hun, og samme problemet har oppstått igjen :( Hun fikk både litt mme i går og 1ts gulrot/potetmos fra Hipp, så er jo ikke sikker på hvilken av de to som er årsaken! Men ja, hun plages MYE med magen og knip :( Hvordan er det når Emmeth reagerer på mme? Får han akutt knip med en gang eller kommer det dagen etter, når melka når tarmen? Mistenker at det er problemet nemlig!

Jeg skulle akkurat til og skrive at det minner mye om sånn Emmeth er når han reagerer på melk. Det går som regel noen timer fra jeg har fått det i meg og til han reagerer. Og forverres på kvelden, noe som også kinesologen sa til meg at det er på kvelden og natten tarmen jobber mest med og fordøye maten. Og derfor får han også dermed mer knip da, når melka blir fortært:( Mme som vi bruker er Nutramigen nr 1(0-6 mnd) Er visst 3 typer, men er denne som smaker best av de!

Emmeth spiser svært lite om dagen også. Begynt og bare drikke90-100 ml med mm. Og spiser bare litt av grøten sin også. Så får se hva legen finner ut i morra ang feberen hans. Jeg ville tatt hu med til legen igjen jeg altså, bare og sjekke hu!

Og han reagerer likedan, hvis ikke verre på hvetemel. Så veit han reagerer veldig på de 2 tingene, og typisk er at han peser, vrir seg og griner pga magevondt!

hmm...men hun har ikke fått noe "uvanlig" siden i går, så det må jo være enten mme eller grønnsakspurèen hun reagerer på! Skal på 4,5mnds kontroll i morra på hs, så skal spørre da om hva hun tror der! Sist hun plagdes sånn hadde hun fått litt velling og litt Nan. Har kutta ut vellingen og bytta mme til Collett, så var det hun fikk i går. 50/50 med mm da! Men mistenker at det er den som forårsaker problemene :(

jeg tror(kan jo ikke vite) at det er mme som gjør det og at hu reagerer på kumelk. Emmeth kan godt tåle jeg spiser litt ost og litt melkprodukter, men ikke at jeg drikker ren melk eller noe med ubehandlet melk i. Og prøvde nan også, han drakk bare 2 slurker også var griningen igang etter en halvtimes tid:(

ikke sant! Hun reagerer lite på det jeg spiser nå, har spist stort sett det samme i dagesvis uten problemer. Litt av alt går fint virker det som ;) ...men med en gang hun har fått mme i mm-flaska så er det trøbbel på gang! Huff, får vel prøve sånn Nutramigen (var det det den heta?) og de om det blir bedre! Malt hjelper iallfall ikke, like ille uansett!

Malt er også fult av gluten og sukker, så det er ikke alle det hjelper for...

Malt kan gjære i magen og gi luftsmerter også, så det anbefaler ikke jeg i allefall.. Sviskemos <3

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Idag ble det en kjedelig middag; fiskebolle, liker ikke det egentlig men storebroren ville ha det til middag.
Ellers resten uken av blir det:
- spaghetti bolognes
- korianderbakt torsk
- paprika helstekt kylling
- shepherd's pie
- finbiffgryte

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum mobile app

ikke sant! Hun reagerer lite på det jeg spiser nå, har spist stort sett det samme i dagesvis uten problemer. Litt av alt går fint virker det som ;) ...men med en gang hun har fått mme i mm-flaska så er det trøbbel på gang! Huff, får vel prøve sånn Nutramigen (var det det den heta?) og de om det blir bedre! Malt hjelper iallfall ikke, like ille uansett!

Malt kan gjerne forverre problemene da det gjærer i magen:(

Ja, nutramigen heter det, ja. Nr 1.

Laks med creme fraiche og soya, potetstappe og brokkoli! Prøvde noe nytt i dag, fallt i smak hos samtlige :)

Blei Italiensk pizza, fra ordentlig Italiensk restaurant! :rolleyes: Min med parmaskinke, parmesan og ruccula på og mannen hadde italiensk pølse, chili, parmesan og ruccula! Snadder!!! Og nå er det Freia julemelkesjokolade til dessert (tilbud på butikken) :D

Oh jeg fikk bare litt lyst på dessert nå da... Frukt med kesam kanskje!!

Blei Italiensk pizza, fra ordentlig Italiensk restaurant! :rolleyes: Min med parmaskinke, parmesan og ruccula på og mannen hadde italiensk pølse, chili, parmesan og ruccula! Snadder!!! Og nå er det Freia julemelkesjokolade til dessert (tilbud på butikken) :D

Åååh, er ikke bare litt misunnelig nå kan du tro;):p:cool: elsker pizza:D:D:D

jeg også, spesielt skikkelig italiensk pizza! Laga av ordentlige italienere :p

Back
Topp