Middagstråd(MANDAG)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her skal vi ha kotteletter, poteter, grønnsaker og hjemmelaget brun saus idag:) Hva skal dere spise idag da, jenter?:) Disse trådene er geniale, for får masse tips til månedsplan for middager;) :dance008

Jeg har bestemt meny hele uken, mannen fikk bestemme den i dag og T har bestemt pizza til helgen.
I dag blir det grove, hjemmebakte pitabrød med skinke, salat og rømmedressing til :D
Må bare få begynt bakingen....!

Ååååh, det hørtes knallgodt ut:D:D

Jeg ble helt sulten av å planlegge hele uken :p

vi har 6 måneders bryllupsdag idag :rolleyes: Så hadde opprinnelig tenkt oss på Pastafabrikken for å spise Italiensk mat! :) ...men nå holder jeg på å snø inne, og vi har ikke fått barnevakt så det spøker for planene våre :oops: Kan hende mannen må ta med noe hjem, for vet ærlig talt ikke om jeg orker å ta Hermine med på restaurant OG kjøre ut i rushtrafikken i snøværet! Er jo enda ikke brøyta i gata her så må vasse i snø til midt på leggen :confused:

Gratulere med 6 måneders bryllupsdag! :D

Gratulerer:-)

Her vet jeg ikke om det blir noe som helst, sikkert brødskiver hehe:-)

Her blir det suppe! Vi går på suppekur denne uka :BangHead
Sambo trenger litt kickstart på slankingen, så derfor tar vi en uke på rikshospitalets suppediett. Jeg er lei allerede, men får vel prøve å holde ut... junior skal spise hjemmelaget pizza fra helgen idag, han får selvfølgelig vanlig mat :)

Her blir det takeaway (igjen). Vi har fått induksjonsovn, men ingen av pannene virker..haha ;-p må ut og shoppe ja! Artig med slik tråd for det blir ofte den samme maten om igjen, men her får man inspirasjon :)

Gratulerer med bryllupsdag Marian87! :)

Vi har ikke gjær da, seeeeelvsagt :(

Gratulerer så mye med 6 mnders bryllupsdag :love2

Har veldig lite lyst på kjøpte pitabrød nå...
Mamma kommer for å hente storebroren i bhg da, kanskje hun kan hjelpe meg :D

Tusen takk alle sammen :love7
Vurderer å kjøre på butikken en tur å kjøpe sviskesaft til snuppa som plages sånn med magen sin igjen :( Må nok tilbake til legen, synes det er så ekkelt! ...men nå har jeg brød i ovnen, så kan jo ikke kjøre ut på butikken før de er ferdige :oops:

Har veldig lite lyst på kjøpte pitabrød nå...
Mamma kommer for å hente storebroren i bhg da, kanskje hun kan hjelpe meg :D

Ja, det var en god Idè, Da kan hu jo kjøpe med til deg;)

Vurderer å kjøre på butikken en tur å kjøpe sviskesaft til snuppa som plages sånn med magen sin igjen :( Må nok tilbake til legen, synes det er så ekkelt! ...men nå har jeg brød i ovnen, så kan jo ikke kjøre ut på butikken før de er ferdige :oops:

Nei, uff og uff:( Er så vondt og se på at de små sliter sånn med magen. Synes hu Hermine er VELDIG plaget med magen sin også! Skal du levere avføringsprøve igjen da el? Må nok bare vente til brødene er ferdigstekte:)

HVa slags brød baker du?
Stakkars lita som har så vondt i magen da :(

Oh, så deilig =)
Jeg spiser egentlig lite brød, men om det er grovt er det jo så utrolig godt! =)

Back
Topp