Middagstipsetråd!

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, nå trenger jeg inspirasjon til de neste dagene.. Hva hadde dere til middag i dag, og hva er vanlig å servere hjemme hos dere? Her hadde vi hjemmelagete laksekaker. Veldig godt for store og små!

Spiste kylling og salat i pita igår, pasta med bacon, løk, sopp, squash og pesto idag.. har lyst på kjøttpudding imorra og gulasjsuppe med oksekjøtt på torsdag kanskje.. middagsmat er det eneste som frister for tiden, så da får jeg bruke tida mi på sofaen til å planlegge det :-P

Er så mett etter middagen at dette var en tung tråd å gå inn på. :P

Idag har vi hatt fårikål. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Delte en hel kylling og stekte i ovnen, fløtegratinerte poteter og herlig saus :)

TuMmY LoVe

I dag hadde vi stekt laks med poteter, brokkoli og saus :-) Er så heldig å ha samboer som er kokk ;-)
I morgen blir det terteskjell med hvit saus, fiskepudding, laks og grønnsaker :-D

I dag hadde vi hjemmelaget pølselapskaus og i morgen er det wok med grillet kylling og grønsaker som står på menyen :-) Her i huset følger jeg en 28dagers middagsliste jeg selv har laget, så er det bare å begynne på nytt etter en mnd, lurt for å slippe småhandling med lavt blodsukker ;-)

Følger selv en 9 ukersliste jeg har laget selv ;) Helt genialt!

9 ukers liste? Wooow!! Smart!;) jeg laget vanligvis 1 ukes liste.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vi skal ha kebab fra KiWI og pitabrød i dag;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp