Middagstips..

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
.. for den ammende ?:P

Jeg har dårlig nok fantasi fra før av, og nå har jeg virkelig ikke peiling på hva vi kan ha til middag! Jeg lager jo bestandig mat med masse krydder og hvitløk.. :p
har ikke spist middag etter at lille kom til verden nesten [8|] Har ikke spist noe i det hele tatt etter at han kom.. så og si[&o] Så jeg trenger HJELP!

Jeg å !!
Har nesten bare spist kneip brød og drukket vann :p Middag er kjempe vanskelig.. syns alt inneholder løk, eller kål :S

Heimelaga kjøttkake går no ann [:)] Då kan du no styre kryddere sjøl [:D]

Ellers e no fisk bra både for dej å nurke.: Steikte torsk, potete, gullrøte å rømme [:D]

Kyllingfile hakka opp i terninga, ris og salat [:D]

Pannekake? [:D][:D][:D]

vi hadde fylt pasta (ferdig,fersk) med stekt kylling, gulrøtter og brokkoli...! det var det vi hadde i skapet [8|] er ikke så kreativ på middagsfronten jeg heller for tiden..!

hvitløk kan du spise... [:)]

Jeg spiser akkurat det samme til middag som før. Det er ikke noe i veien for å spise hva som helst, så lenge du ikke merker at babyen reagerer på det.

Jeg spiser mer eller mindre det samme som før[:)] Sist gang så reagerte poden bare hvis jeg spiste kålrabistappe (til pinnekjøtt) og får-i-kål, så jeg kommer nok til å ligge litt lavt på kålfronten, men prøver meg litt frem på resten[:)]

Men hvor lenge bruker de å ha vondt i magen da? [8|]

ORIGINAL: 2.gangs

Jeg spiser akkurat det samme til middag som før. Det er ikke noe i veien for å spise hva som helst, så lenge du ikke merker at babyen reagerer på det.

signerer

ORIGINAL: Ariana

??? blir ikke det det samme som løk?[&:][8D]

ORIGINAL: Eldorado

ORIGINAL: Ariana

??? blir ikke det det samme som løk?[&:][8D]

Nope [:)]

Her er det mammaen som ikke tåler løk og krydder.. Spiste mexicansk gryterett i går t middag, og da va e som fikk vondt i magen[:@][&:]
Virka som at Tobias tåler det meste. Tåler iallefall ting som e ikke tål..[:)]

ORIGINAL: Sofie.

Her er det mammaen som ikke tåler løk og krydder.. Spiste mexicansk gryterett i går t middag, og da va e som fikk vondt i magen[:@][&:]
Virka som at Tobias tåler det meste. Tåler iallefall ting som e ikke tål..[:)]

E tål ikke noen form for løk. Hvitløk, vanlig løk, osv får e kjempevondt i magen av. Noe som er veldig vanskelig for folk å forstå, når e si at maten ikke må inneholde NOEN slags form for løk.. Garantert at da har man fått 1 kg med løk i alle fasonger på maten[:@]

Jeg er heller ikke god på middag, tenkt ferdig pizza i dag jeg da...ææ

Men i grunn så spiser jrg det meste

Back
Topp