Middagstips

Jeg er veldig glad i kyllingwok for tia-! Å føler jeg får pakka oppi veldig my sunnt i den:) du kan jo nesten bruke og variere med hva som helst i den :)
 
Fått helt dilla på sashimi laks. Lager det med salmalaks, avokado, chili, salat, mango og lime. Det er friskt og godt. Hjelper mot kvalme. Husk bare fisken må være fersk om den skal spises rå. Du kan fint tilsette nøtter o.l.
 
Fått helt dilla på sashimi laks. Lager det med salmalaks, avokado, chili, salat, mango og lime. Det er friskt og godt. Hjelper mot kvalme. Husk bare fisken må være fersk om den skal spises rå. Du kan fint tilsette nøtter o.l.
Det har jeg dilla på og! Også veldig godt med vårløk på også:D
 
Pannekaker:)
Når matlysten virkelig ikke er på topp og spør han på 3år hva vi skal ha til middag, så lager jeg det han vil ha. :happy: Med litt grovmel i, slik at det blir litt mer mat.
 
I dag blir det 4 cheeze pizza med oster jeg kun kan spise etter de er varmebehandlet. I går spiste vi kjøttkaker og kålstuing. I morgen blir det ovnsbakt laks og så blir det grønnsakswok på torsdag. Fredag er ikke planlagt
 
Fått helt dilla på sashimi laks. Lager det med salmalaks, avokado, chili, salat, mango og lime. Det er friskt og godt. Hjelper mot kvalme. Husk bare fisken må være fersk om den skal spises rå. Du kan fint tilsette nøtter o.l.
Takk :Heartred høres veldig godt ut
 
I går hadde vi koteletter med båtpoteter og "kinasaus" (jeg kalte sausen for det da jeg var liten). Sausen er bare en blanding av det som ligger igjen i panna etter kotelettene, fløte, karri og salt og pepper. Gikk ned på høykant hos 1.5 åringen.

I dag blir det fish and chips med båtpoteter og torsk, og en salat hvis vi har noe å lage av.

Forrige uke hadde vi torsk med tomatsaus og ris. Sausen er laget av finkuttet rødløk, hvitløk, sjalottløk, persille, basilikum, tomater og fløte. Namnam.
 
Back
Topp