Middagstips?

Babylykke18

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som har middagstips til meg?
Første trimester var jeg SÅ flink! Spiste kjempesunt med 2-3 fiskemiddager i uken, potet og grønnsaker. Ingen godis/potetgull eller noe (mest fordi det ikke frista i det hele tatt).

Men nå har jeg bare ramlet helt av det.. det frister ikke med "skikkelig" middagsmat i det hele tatt! Er ikke kvalm, men har bare ikke lyst på noe :(

Jeg spiser ikke så skikkelig på sommeren fra starten av...så dårlig med tips herfra... Det går liksom mest i grilling og diverse pastasalater... :P

Jeg spiser ikke så skikkelig på sommeren fra starten av...så dårlig med tips herfra... Det går liksom mest i grilling og diverse pastasalater... :P

Grilling elsker jeg til vanlig- nå blir jeg dårlig av lukta! Stakkar sambo som fikk ny grill bare en uke før vi fant ut jeg var gravid- nå får han nesten ikke lov å bruke den [emoji23]

Men salat er jo fint, det er lett å få i seg. Kan jo variere med kylling, skinke og fisk i salat forsåvidt [emoji4]

Grilling elsker jeg til vanlig- nå blir jeg dårlig av lukta! Stakkar sambo som fikk ny grill bare en uke før vi fant ut jeg var gravid- nå får han nesten ikke lov å bruke den [emoji23]

Men salat er jo fint, det er lett å få i seg. Kan jo variere med kylling, skinke og fisk i salat forsåvidt [emoji4]

Min favoritt er : Isberg, ruccola, agurk, mais, ananas, papaya, mango, pastaskruer, pinjekjerner, kokt egg og kyllingfilet (stekt i stekepose m/paprikapulver)

...og det blir dagens middag... :D

Haha, jeg kjenner meg SÅ godt igjen! Vi bruker å grille nesten hver dag på sommeren, men nå er det virkelig det siste jeg kunne tenke meg. Så her også er samboeren litt snurt for at han ikke får brukt grillen sin som "normalt".

Jeg vil gjerne ha ulike pastaretter om dagen, og det finnes jo utallige oppskrifter. Laks og pasta behøver jo ikke nødvendigvis å være så usunt for eksempel?

Haha, jeg kjenner meg SÅ godt igjen! Vi bruker å grille nesten hver dag på sommeren, men nå er det virkelig det siste jeg kunne tenke meg. Så her også er samboeren litt snurt for at han ikke får brukt grillen sin som "normalt".

Jeg vil gjerne ha ulike pastaretter om dagen, og det finnes jo utallige oppskrifter. Laks og pasta behøver jo ikke nødvendigvis å være så usunt for eksempel?

Ja, men de får nesten tåle å lide litt de også [emoji23][emoji23]
Her blir det en pastasalat med laks idag- hiver oppi litt grønnsaker også, så kan jeg ha god samvittighet. Vet ikke hvor nøye man må være, men jeg tenker jeg i alle fall vil forsøke å spise så sunt som mulig. Så kan jeg unne meg en og annen is og sjokolade med litt bedre samvittighet [emoji39]

Her er det dårlig med middagsmat enda[emoji57] Har nesten ikke spist middag siden jeg testa positivt å klarer ikke tanken på å stå å lage middag. Men i det siste har jwg fått dilla på salat så her blir det en tur på mega hver dag[emoji23][emoji108]

Her er det dårlig med middagsmat enda[emoji57] Har nesten ikke spist middag siden jeg testa positivt å klarer ikke tanken på å stå å lage middag. Men i det siste har jwg fått dilla på salat så her blir det en tur på mega hver dag[emoji23][emoji108]

Salat redder dagen min også kjenner jeg! Enkelt å lage, uten for mye lukt- og lett å spise/fordøye :) hadde salat med stekt laks i, i går. I dag får jeg bytte ut laks med noe annet ;)

Wok skal jeg også prøve- men liker ikke sånne ferdigposer for de blir så vassen. Men skal forsøke lage fra bunnen av med ferske grønnsaker :)

Samme her! Klarer ikke grillmat eller lukten!

Back
Topp