Middagstips?

*TrinemedKevin*

Betatt av forumet
Jeg er så maaaatlei og eier ikke ide om hva vi skal ha til middag:/
Og 2 av 3 ungene er SUPRT kresne :/
Hva skal dere ha?

I dag skal vi har en fiskegryte med torsk, aubergin, tomat og gulrøtter kokt med sterk buljong. Sikkert ikke tingen hvis ungene er veldig kresne... Jeg er sinnsykt matlei og kvalm selv nå, men fiskeretter med nok kryddersmak takler jeg fint.

Hadde spaghetti med kjøttdeig og bolognese tomatsause igår- idag blir det persisk ris med kyllinglår :)

I går hadde vi salat med masse digg oppi og hvitløksbaguette ved siden av :hungry: Spent på hva vi får i dag, mannen skal handle på vei hjem fra jobb :) Tipper det blir enten pasta eller noe frossen fisk av noe slag.

Vi skal ha fiskekaker idag. Ene barnet mitt er også superkresen, men hun elsker fiskekaker. Kjøper de med mye fisk i, så er det litt mettende også;)

har ingen anelse, kjempe kvalm og ikke i form idag :/ Har ingen matlyst jeg heller for tiden :/

I dag blir det spagetti med tunfisksaus :) Selv om jeg har veldig lyst på lapskaus :P

Blei kylling å ris i dag. Spagetti i morgen, entrecote til lørdag, jegergryte søndag. Noe sånt.

Matlei fra før å ca null matlyst hjelper ikke det heller.

Jeg lever på ernæringsdrikker! Trenger bare velge smak.. Har ingen barn å tenke på, og mannen får ordne seg selv :-)
Gleder meg SÅ til jeg kan spise ordentlig middag igjen uten å kaste opp. Bare det å ha lyst på mat!

Back
Topp