Noen så har noen gode middagstips og komme med, tom for ideer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, høres slitsomt utAss... Gutten min reagerer på alt av frukt, grønnsaker og bær bortsett fra agurk.. Så snakk ikke til meg om matlei....![]()
Laks og ris, kjøttdeig og ris, laks og pasta, torsk og ris, nakkekoteletter og ris, kveite og ris, kjøttdeig og spaghetti. Reagerer også på rømme, nøtter, mandler.. Hepp hepp![]()
Vel, jeg har jo ikke testa ut alt nå i det siste, men prøvde løk forledendag. Og det ble ikke populært... Skal prøve igjen om et par uker. Må vel snart bli bra. Hva man ikke gjør for barna![]()
Nei, mn vanlig potet går ikke bra.. Vet ikke om det er noen forskjell?Prøvd søtpotet?! Knallgodt og lilllegull fikk god avføring av det. Søtpotetmos og kylling ekS
Det ligger forresten en gratulerer med dagen-tråd til deg et stykke nedi her;-)Nei, mn vanlig potet går ikke bra.. Vet ikke om det er noen forskjell?
Hmm det vet ikke jeg heller... Kan være verd et forsøk! Søtpotet er av mange anbefalt som en av de første introduksjonene til matNei, mn vanlig potet går ikke bra.. Vet ikke om det er noen forskjell?