middagstips

tulla88

Gift med forumet
tar gjerne i mot noen middagstips[:D] er helt tom for ideer her [8D] blir lissom bare det samme

I dag trur jeg vi skal ha fisk[:)]

Fiskeboller med hvitsaus, laks med tzatsiki og ovnsgratinerte poteter, spagetti og kjøttdeig, lasagne, hjemmelaga pizza (barnevarianten med tomatsaus og smårettskinke den elsker snuppa), kylling tandori, pitabrød med kylling og salat guacamole salsa og rømme, kjøttboller i fløtesaus med hjemmelaget potetmos og tyttebær, suppe med pølsebiter i og pannekaker til. Det var litt av det jeg kom på;)

ORIGINAL: Jordbærjente

Fiskeboller med hvitsaus, laks med tzatsiki og ovnsgratinerte poteter, spagetti og kjøttdeig, lasagne, hjemmelaga pizza (barnevarianten med tomatsaus og smårettskinke den elsker snuppa), kylling tandori, pitabrød med kylling og salat guacamole salsa og rømme, kjøttboller i fløtesaus med hjemmelaget potetmos og tyttebær, suppe med pølsebiter i og pannekaker til. Det var litt av det jeg kom på;)

Nå fikk du svaret mitt til å høres veldig kjedelig ut[8D][&:][:D]

Her skal vi ha kyllingfilet, ris og bretangesaus når mannen er ferdig på jobb.. [:D]

Vi skal ha svenske kjøttboller i brunsaus i dag, med poteter, makaroni og tyttebær[:)]

Jeg er skikkelig dårlig på å finne på middag selv[&:] Er ikke bestandig jeg gidder å lage det heller for datra mi spiser ikke middag[&:][&o]. 

Back
Topp