middagstips

lene80

Forelsket i forumet
mange av dere har så mange gode tips.hva med å komme med noen i dag og.har ikke peiling på hva jeg skal lage[:D]

hørtes nydelig ut.hva slags saus bruker du?

jeg er veldig kresen på fisk men liker fiskegrateng noen som har en god oppskrift på det??

vi skal ha pannekake m/ertersuppe og bacon[:D]
namm...(blir litt luft i magen...men men....blir værst for sambo[8D])

hehe sikkert mange som sier æsj nå, men jeg skal lage, fikseboller i hvit saus, poteter, bacon og raspete gulrøtter til middag i dag.

ORIGINAL: kjersti1234

hehe sikkert mange som sier æsj nå, men jeg skal lage, fikseboller i hvit saus, poteter, bacon og raspete gulrøtter til middag i dag.

ååå det er godt...nå fikk jeg lyst på det også...hihi
litt matvrak for tiden[:D]

ORIGINAL: kjersti1234

Nei det er jo ikkje æsj! Det er jo kjempegodt det! [:D]

ORIGINAL: louis

jeg er veldig kresen på fisk men liker fiskegrateng noen som har en god oppskrift på det??

Ja denne oppskriften fra Jamie Oliver er dritgo!! http://www.cyber-kitchen.com/ubbs/archive/FISHandSEAFOOD/Haddock_Fantastic_Fish_Pie.html

mmmmmmmmm[;)]

Åh.. favoritt-maten min er faktisk fiskeboller i karrisaus[:D] Men samboern er lei[:(][&o]

dette spiste vi til middag igår...
stek kjøttdeig ha på tacokrydder
kan ha røkelaks i steden for kjøttdeigen og tacokrydder
pasta vi bruker tagliatelle
saus:en boks tine kremost med kryddersmak og en med urter(her gå det an å prøve seg frem til sin egen favoritt)
en pk philadelfia ost...dette har du i en kasseroll varmer opp/smelter så har du i fløte kok opp til sausen er sånn passe tykk...

er kjempegodt...[:D]

klarer heller ikke bstemme meg for hva som skal være middag idag!

Back
Topp