Middagstips til fryseren

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Jeg har laget horn med ost og skinke og puttet i fryseren så vi bare kan ta opp.. Er det noen som har tips til annen mat/middager som er like godt etter å ha vært i fryseren? Sånn at man kan ha det litt enkelt i barselperioden;) Har 3 dager igjen til termin, uten tegn til noe fødsel, så må ha noe å fylle de lange dagene med:p

Kjøttkaker! Har fylt frysa med boller så er ikke plass til middager...

Jeg lagde calzoner og fersk suppe:) Suppa bruker jo litt lenger tid på og tines opp, men jeg har bare tatt den opp kvelden før vi skal ha den. Hvis du har laget middagspaier før er det veldig greit å fryse ned også :)

Last edited:
Jeg lagde calzoner og fersk suppe:) Suppa bruker jo litt lenger tid på og tines opp, men jeg har bare tatt den opp kvelden før vi skal ha den. Hvis du har laget middagspaier for er det veldig greit å fryse ned også :)
Pai er jo veldig godt!! Og calzone!! Takk for tips:)

Jeg liker godt ovnsformer, f.eks. lasagne, moussaka, laks og grønnsaker, fiskegrateng, pølsegrateng, osv, osv. Ikke noe som helst arbeid når du trenger det, bare å putte rett i ovnen. Mange billigbutikker selger engangs stekeformer i aluminium eller noe slikt, veldig lettvint.

Forskjellige gryteretter og gratenger. Kunne tenkt meg å ha sånt i frysen nå, men jeg rakk aldri å lage før fødsel.

3f617a17b057892ca14d4dbc61093ef4
Takk for tips til lettvint mat i barseltiden :) 48 horn på vei i frysen :)

Back
Topp