Middagstips Onsdag!

Bruker229kas

Elsker forumet
Come on hva skal dere spise i dag??

Hei..... Vi skal ha kyllingfilet stekt i ovnen med Maggi jucy chicken paprika krydder og stekepose..kjøpes på butikken..Ferdigpakke.. En genial oppfinnelse... Så er det Ris og mye god salat til...å litt saus... Nam nam...

:)

Lulla_ skrev:
Hei..... Vi skal ha kyllingfilet stekt i ovnen med Maggi jucy chicken paprika krydder og stekepose..kjøpes på butikken..Ferdigpakke.. En genial oppfinnelse... Så er det Ris og mye god salat til...å litt saus... Nam nam...

Mmm snaddr!

jeg fant medisterkaker i frysen ( jeg ELSKER medisterkaker) så blir d med brun saus og potetmos.

Vi er på lavkarbo kur, så hver dag er det ett stort spørsmål hva vi skal ha til middag!!! 

I dag skal vi ha biff, med champignonsaus og litt grønnsaker til. 

Her blir d enten fiskeboller i hvit saus med gullerøtter og poteter,eller egendefinert middagsrett kalt rot i hop :) Da skjærer jeg gullerøtter, poteter og kålrot i små biter og koker d, så har jeg d i ildfast form med pølsebiter, litt sprøstekt bacon og hvit saus oppå, åsså gratinerer d litt i ovnen! Veldig enkelt og godt!

her skal vi grille indrefilè av svin også skal vi ha fløtegratinerte poteter, bernaise eller peppersaus og salat til :) MMMMMM :) 

Måtte litt i tenkeboksen selv i sta når du laget tråden :P 

Superteam skrev:
her skal vi grille indrefilè av svin også skal vi ha fløtegratinerte poteter, bernaise eller peppersaus og salat til :) MMMMMM :) 

Måtte litt i tenkeboksen selv i sta når du laget tråden :P 

mmm :) Nå ble jeg misunnelig!
Her jobber sambo kvelden, så det blir nok samme "middag" på meg som i går; Mr.Lee rett i koppen :) (uff, stusselig...)

Sushi! Jukser litt med lavkarbokostholdet og slår ut håret i dag:)

Back
Topp