Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kunne tenkt meg et matkursMat er min aller største hobby, ELSKER å lage mat
Jeg lager mat på bestilling, både dåp, bryllup, bursdager osv..
Jeg har masse bilder og oppskrifter, om noen trenger.
Legger ut noen bilder, spør om dere vil ha oppskrift
Vis vedlegget 28075Ovnsbakt torsk
Vis vedlegget 28076Laks med pasta
Vis vedlegget 28077Uer med dhal
Vis vedlegget 28078Løkringer
Vis vedlegget 28079Svin med chilikål
Vis vedlegget 28080Asparges-og spinatsuppe
Vis vedlegget 28081Spicy kjøttboller med spaghetti
Bare å spørre!Jeg kunne tenkt meg et matkurs![]()
Er det noe jeg ikke kan så er det å lage matBare å spørre!![]()
Du skulle ha laget egen mattrå med tips og oppskrifterBare å spørre!![]()
Ja, kanskje det?! Hadde vært kjektDu skulle ha laget egen mattrå med tips og oppskrifter![]()
VeldigJa, kanskje det?! Hadde vært kjekt![]()
Hjemmelaget tomatsuppe med kokt egg og fullkornsmakaroniVis vedlegget 28318
Jeg freser først 1 løk og 1-2 fedd hvitløk i litt olje, tilsetter 1ss mel, deretter en halv liter hønse- eller grønnsaksbuljong, 500g hakket fersk tomat (du kan også bruke hermetiske, men velg da gjerne en litt dyrer sort, de smaker ofte bedre). Jeg tilsetter også noen spiseskjeer tomatpurré. Småkoker i 5 min og smaker til med salt og pepperOppskrift? Bruker du bokstomater? Har sett masse forskjellige oppskrifter,men ikke prøvd.
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Jeg freser først 1 løk og 1-2 fedd hvitløk i litt olje, tilsetter 1ss mel, deretter en halv liter hønse- eller grønnsaksbuljong, 500g hakket fersk tomat (du kan også bruke hermetiske, men velg da gjerne en litt dyrer sort, de smaker ofte bedre). Jeg tilsetter også noen spiseskjeer tomatpurré. Småkoker i 5 min og smaker til med salt og pepper
Ha i fullkornsmakaroni hvis du ønsker![]()
Hvis du vil ha en litt mildere tomatsuppe kan du bytte ut en dl av buljongvannet med matfløteMm.. takk
*Gutt 2010*
*Jente 19/6-13*
Hvis du vil ha en litt mildere tomatsuppe kan du bytte ut en dl av buljongvannet med matfløte![]()
Her hadde vi tacograteng med guacamole og salat. Veldig godt![]()