Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handler for det meste alltid på Rema.. Det er mye billigere totalt sett enn mange andre kjeder iallfallVi bruker rema1000-appen for ukemeny. Genialt! Jeg, mannen og vesla har ofte middag i2dager per middag fra appen. Regner 3 middager ila uka+ noe ekstra til helga. Med under 100lappen middagene blir det veldig rimelig! Også MÅ man jo ikke handle på Rema heller (men de er jo billige..)
-kokt torsk med gulrot og potet m/holandiesaus
-strimlet kylligfile, paprika, gulrot, brokkoli, purreløk (stekes i panna først) i form med bretangne saus + 2-3dl fløte, toppet med ost og gratinert i ovn.
-stekt laks i folie med purreløk og sitron, med potet, agurksalat og rømme
-pølsegrateng. tjukkpølse skjært i skiver, potetmos, gulrot, brokkoli og blomkål i form. Toppet med ost
-biffgryte, jeg kjøper som regel bare de ferdig posene med "stroganof" "viltgryte" etc. Så tilsetter jeg paprika, brokkolig etc etter hva vi har i kjøleskapetså har vi fullkornsris ved siden av, og salat
- fiskeboller i hvitsaus med potet og gulrot, gjerne hjemmelagede fiskeboller
- strimlet svinekjøtt, med salat og rømmedip i pitabrød
Ett annet tips er å lage mye søndags middag så har du nok til en middag til![]()
Vi lager ofte lapskaus, finnbiff, steik etc på søndag. For da kan vi bare varme det opp på mandag, så slipper man å finne så mange middager, pluss at man slipper å stresse med handlinga for alle er sultne og vil hjem. Da kan man spise så handle etteepå![]()