Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handler for det meste alltid på Rema.. Det er mye billigere totalt sett enn mange andre kjeder iallfallVi bruker rema1000-appen for ukemeny. Genialt! Jeg, mannen og vesla har ofte middag i2dager per middag fra appen. Regner 3 middager ila uka+ noe ekstra til helga. Med under 100lappen middagene blir det veldig rimelig! Også MÅ man jo ikke handle på Rema heller (men de er jo billige..)
-kokt torsk med gulrot og potet m/holandiesaus
-strimlet kylligfile, paprika, gulrot, brokkoli, purreløk (stekes i panna først) i form med bretangne saus + 2-3dl fløte, toppet med ost og gratinert i ovn.
-stekt laks i folie med purreløk og sitron, med potet, agurksalat og rømme
-pølsegrateng. tjukkpølse skjært i skiver, potetmos, gulrot, brokkoli og blomkål i form. Toppet med ost
-biffgryte, jeg kjøper som regel bare de ferdig posene med "stroganof" "viltgryte" etc. Så tilsetter jeg paprika, brokkolig etc etter hva vi har i kjøleskapet så har vi fullkornsris ved siden av, og salat
- fiskeboller i hvitsaus med potet og gulrot, gjerne hjemmelagede fiskeboller
- strimlet svinekjøtt, med salat og rømmedip i pitabrød
Ett annet tips er å lage mye søndags middag så har du nok til en middag til
Vi lager ofte lapskaus, finnbiff, steik etc på søndag. For da kan vi bare varme det opp på mandag, så slipper man å finne så mange middager, pluss at man slipper å stresse med handlinga for alle er sultne og vil hjem. Da kan man spise så handle etteepå