Middagsplaner 23/11?

Usynlig

Elsker forumet
Jeg har så absolutt ikke matlyst idag og har ingen anelse om hva jeg skal lage til lillemor og sambo til middag.

Har dere tips?
Hva skal dere lage til middag?

jeg sliter met matlyst selv, og i tilegg jobber jeg tom halv 7 på onsdagene, jeg pleidde da å lage middag som jeg spiste til lunsj og at resten kunne varme det opp til middag, men det fristet ikke de siste ukene....
Tok med fylt torsk, ser om jeg har lyst til det til lunsj, og så spiser jeg litt frukt og kjeks til middag mellom de forskjellige sanggrupper jeg har. Men jeg sto opp kvalm igjen, og er fortsatt uggen, det er bare så forskjellig hver dag.....

Til mann og barn tok jeg med ris med kylling og søtsursaus, eller pasta med kjøttdeig og dolmiosaus, så kan han velge hva han vil lage :)

3,5åringen ba så fint imorges om vi ikke kunne ha grøt til middag idag.. Hadde ikke hjerte til å si nei, selvom det ikke frister i det hele tatt!
Mulig det blir grøt på småen og pappan, og så blir det skiver på den kvalme mamman..

Vurderer Grandiosa i dag faktisk ( det er ikke ofte) for de har tilbud på Obs, ta 5 for 100,- eller noe. Da drar jeg med meg 5 også har i frysa, kjekt å ha! ;-)
Mannen kommer ikke hjem til middag i dag, så det blir bare meg og barna. Ellers så blir det pannekaker tenker jeg.

Unnimamma91 skrev:
Men det er egentlig 23/11 da :P hihi

Stemmer!!!
Gurimalla, trodde det var Torsdag idag jeg! Nedtur !

Her blir det en gryterett. Tror det er den Amrikansk som du kjøper i pose. Med kjøttdeig og noen hvitløksbaguetter... Veldig enkel mat

Usynlig skrev:

Unnimamma91 skrev:
Men det er egentlig 23/11 da :P hihi

Stemmer!!!
Gurimalla, trodde det var Torsdag idag jeg! Nedtur !

Sånn, da har jeg endret på det! FLAUT...

Her blir d hjemmelaget potetstappe med pølser og grønnsaker. En av favorittene til go'gutten vår og såå enkelt :)

Her blir det fiskegrateng med poteter, stekt bacon, løk og gulrøtter.

vi har hatt kjøttdeig med masse krydder og fiberrikspaghetti, typ grov. med salat til, det var veldig godt, og spaghettisaus da....

Vel spiser ikke noe selv, men sambo og lillegutt fikk fiskegrateng og potet til middag i dag.

Litt sent å svare nå  kanske men...vi hadde julepølse i lefse med surkål til :)

Idag hadde vi stekt sei med gulrøtter,brokkoli,stekt løk,poteter og smeltet smør med gressløk.... og det var knallgodt

Skulle egentlig lage club sandwich til middag, men hadde glemt å ta opp kylling så da blei det en grandis fra fryseren i stedet!

Her blir det laksefilet med brokkolig og basmatiris. Elsker laksefileten fra Findus, det er jo nesten som å spise godis <3

Back
Topp