Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har han bare fått brokkoli- og blomkålpure foreløpig. Men har noen tips fra da storebrødrene var babyer.
Karbonadedeig,fullkornspasta,tomatsaus (gjerne med litt gulrot i). Moses til ønsket konsistens.
Laks,fullkornspasta,brokkoli (eller det man ønsker av grønnsaker).
Torsk, potet, gulrot og hvitsaus(laget på morsmelk).
Kylling, ris og grønnsaker.
Kan sikkert kutte ut pasta og gluten sånn i starten. Husker ikke helt hvordan anbefalingene ifht gluten er jeg? Er jo egnetlig bare fantasien som setter grenser
Har kjøpt inn til og skal prøve meg på å lage disse i kveld Eller, det vil si, blir nok en i kveld og den andre i morraDisse var en suksess her
Kom med inspirasjon og oppskrifter til middag for våre små
Her er most søtpotet blandet med brokkoli populært, men tenkte å prøve litt nytt nå Kom med tips!
Min er veldig glad i brokkoli! Blander som regel det og gulrot.
Jeg har også laget middag bestående av kjøttdeig, kålrot, gulrot, blomkål og søtpotet.
Søtpotet og brokkoli er en slager her i hjemmet også. Jeg har blandet halvt om halvt. Har fryst ned i isternigformer og tar opp en av hver. Har også blandet i litt olivenolje, fiskekraft, kjøtt eller annet for å variere litt.Hvordan er blandingsforholdet mellom søtpotet og brokkoli når du lager? Halvt om halvt?
Jeg har også laget brokkolipure, men mini rynker på nesen, og jeg må si jeg forstår det, for jeg synes den smaker helt forferdelig selv, vet ikke hva jeg har gjort galt, kokt det for lenge kanskje? Jeg tok ikke tiden liksom, men det må man kanskje? Noen tips?
Hvor mye gir dere? Her har det endt opp med spying 10-15 min etter middag, kanskje det blir for mye? Hun spydde når jeg ga henne most gulrot og brokkoli blanding, og en liten dæsj med usaltet smør.. Dette har skjedd 2 dager på rad nå så idag fikk hun kun melk. Ga henne ca 3 spiseskjeer med middag. Hun får full porsjon med grøt til både frokost og kveld hva tror dere kan være grunnen til spyingen?