middagsmat

nov.77

Blir kjent med forumet
Hva slags middagsmat gir dere til de små? Kjøper dere eller lager dere selv? Til dere som lager selv, hva lager dere? Har prøvd forskjellige middagsglass, men det har ikke vært særlig vellykka!

Maja Lovise får 8 mnd-middagsglass enda.
Skulle vel vært flinkere å lage selv, men det har liksom ikke blitt til det enda...

Celine elsker de middagsglassene men de får hun kun om vi skal bort. Hun spiser stort sett det vi spiser.Vi moser ikke maten hennes hun får biter.

Kjøttkaker
Torsk og poteter
Fiskeboller
Ris og kylling
Forskjellig pasta retter
Risotto

Her går det i middagsglass.. Har ikke noe dårlig samvittighet for det.. er ikke lange stunden nå før vi kan mose den maten vi spiser...

ORIGINAL: Hayley

Her går det i middagsglass.. Har ikke noe dårlig samvittighet for det.. er ikke lange stunden nå før vi kan mose den maten vi spiser...

Her og. Har kjempet veldig med 8 månedersglassene, men nå ser det ut til at de går ned[:)]

ORIGINAL: dynnna

Maja Lovise får 8 mnd-middagsglass enda.
Skulle vel vært flinkere å lage selv, men det har liksom ikke blitt til det enda...

SAmme med Casper

Det er alt etter som. Men jeg gir ikke middag hver dag, da hun blir så fort lei maten.
Men hun spiser både glass og hjemmelaget middag. I dag spiste hun faktisk et helt glasss med middag[:D][:D][:D]

Blir middagsglass for det meste. Hun liker alle sammen! Hun smaker ofte på det vi har, men har ikke begynt å lage til henne av det. men etterhvert nå, så blir det nok mer til at hun spiser vår middag!

her er det sånn at det skal passe han VELDIG om han skal spise middag. Så det blir IKKE hver dag hvertfall. Og det er kun en type han vil ha: HIPP med kalv, gulrøtter og mais. Har prøvd ALLE andre glass tror jeg nesten, men neida, det kommer rett ut igjen det!

har også prøvd å lage middag selv, men det vil han hvertfall ikke ha!

ORIGINAL: Perlemor til to

her er det sånn at det skal passe han VELDIG om han skal spise middag. Så det blir IKKE hver dag hvertfall. Og det er kun en type han vil ha: HIPP med kalv, gulrøtter og mais. Har prøvd ALLE andre glass tror jeg nesten, men neida, det kommer rett ut igjen det!

har også prøvd å lage middag selv, men det vil han hvertfall ikke ha!
Celine var også litt sån i starten. Det jeg lykkes med var å gi henne en skje med det hun likte og la på litt annet som hun ikke var så begeistret for. Etter hvert fikk hun mer og mer på skjea av det hun i begynnelsen spyttet ut.

her lager vi sjøl,ho hater glassene..[;)] yndligsmaten er bollesuppe av alle ting. medisterkaker og masse grønnsaker og poteter.

ORIGINAL: Fru Oreo

ORIGINAL: Hayley

Her og. Har kjempet veldig med 8 månedersglassene, men nå ser det ut til at de går ned[:)]

Natalie vil bare ha 6-måneders glass![:D]

Back
Topp