Middagsglass

*p!nk smile*

Forumet er livet
Hvilke elsker barnet å spise??

Celine vil ikke ha hun...[8|][:D]

her går alt ned [:)] 

Leah vil kun ha hipp spaghetti bolognese og grønnsaks lasage [&o] alt anna enten det er hipp, småfolk el nestle kjem i retur!!!!!!!

ORIGINAL: anetteoglucas

her går alt ned [:)] 

sign[:D]

Ho spis alt[:)] Men før likte ho ikke nåkka av de kjøpglassan, så da måtte æi lage hjæmmelaga( det gjør æi enna) og det likte ho mye bedre.

Mini er i grunnen ganske enkel på middags-fronten (hvertfall så lenge det ikke er klumper i maten[8D]).
Men storebror ville ikke ha glass i det hele tatt - ikke snakk om![8|] Så der tok vi tiden til hjelp og gav ham små smaksprøver av våres mat. Så da han var rundt ett år begynte han å spise middag (samme som oss da, IKKE glass altså[8D])[;)]

Han har spist alt unntatt mormors lapskaus eller noe slikt. 

Tobias har blitt VELDIG kresen på disse middagsglassene....[8|] Nå er det kun HIPP spaghetti bolognese som han vil ha.... Blir jo litt ensformig synes jeg, men han gråter om jeg prøver noe annet...[&:] 

Her spiser han nesten bare Hipp sine 6mndrs glass. Ikke alltid det går heller...[&o]

Thia liker bare 6 mnd middagsglass hun...vil ikke ha klumper i maten sin....har ei lita finfin prinsesse..[:D] Hun er glad i Nestle middag med kalkun, kalv oh kylling og Hipp med kalkun[;)]

Norah er ikke så veldig glad i noen av glassene hun... Og 8 mnd glass får jeg ikke i henne. Så her går det på 6 mnd glass enda. Der er det de glassene med kylling i hun liker best[:)] Hun spiser ca et halvt av de.

Markus spiser det meste. Men elsker Fløtestuet kalkun og kjøttkaker. De går ned på høykant.

Back
Topp