chiquitita
Elsker forumet
hvordan gjør dere det? tar dere én type eller blander dere flere. jeg har gitt kunn en sort, men er litt usikker på om det er riktig. blir det ensformig med én? heeeelp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Beijbi
De sier vel at så små barn ikke trenger så mye variasjon, men jeg har vel prøvd alle glassa i 6 mnd tror jeg. Var vel mest for å finne ut hva hu likte og ikke likte. Men den lille snuppa her sluker alt hu kommer over. Så jeg har masse forskjellige glass i skapet så varierer litt fra dag til dag.
ORIGINAL: Beijbigir du henne ett glass eller eller får hun litt av flere til én middag ( skjønner hva jeg mener) potet, gønnsker og fisk .feks. ikke så lett å skive det jeg lurer på...[&:]
De sier vel at så små barn ikke trenger så mye variasjon, men jeg har vel prøvd alle glassa i 6 mnd tror jeg. Var vel mest for å finne ut hva hu likte og ikke likte. Men den lille snuppa her sluker alt hu kommer over. Så jeg har masse forskjellige glass i skapet så varierer litt fra dag til dag.
ORIGINAL: Beijbijepp, du er god.!![:D] tusen takk for en kjempe bra forklaring. nå fikk jeg svar på det jeg lurte på.[;)] jeg har ikke sett på de 6 mnd enda.
Hun får bare et glass - blander ikke.
Men i de 6 mnd glassa så er det jo masse forskjellig smaker.
Du har jo grønnsaker med kalkun, grønnsaker med kalv, grønnsaker med lam, grønnsaker med laks, mormors lapskaus, nudler med grønnsaker og skinke, pasta...osv. Så da er det jo ikke nødvendig å blande....
Skjønte jeg deg riktig nå? [:)]