middagsglass

chiquitita

Elsker forumet
hvordan gjør dere det? tar dere én type eller blander dere flere. jeg har gitt kunn en sort, men er litt usikker på om det er riktig. blir det ensformig med én? heeeelp...

Har ikke begynt med det ennå [:)] Men dytter litt [;)]

De sier vel at så små barn ikke trenger så mye variasjon, men jeg har vel prøvd alle glassa i 6 mnd tror jeg. Var vel mest for å finne ut hva hu likte og ikke likte. Men den lille snuppa her sluker alt hu kommer over. Så jeg har masse forskjellige glass i skapet så varierer litt fra dag til dag.

ORIGINAL: Beijbi

De sier vel at så små barn ikke trenger så mye variasjon, men jeg har vel prøvd alle glassa i 6 mnd tror jeg. Var vel mest for å finne ut hva hu likte og ikke likte. Men den lille snuppa her sluker alt hu kommer over. Så jeg har masse forskjellige glass i skapet så varierer litt fra dag til dag.

samme her! hun mmmmm`er `til ALT hun får i munnen [:D]

gir du henne ett glass eller eller får hun litt av flere til én middag ( skjønner hva jeg mener) potet, gønnsker og fisk .feks. ikke så lett å skive det jeg lurer på...[&:]

Hun får bare et glass - blander ikke.
Men i de 6 mnd glassa så er det jo masse forskjellig smaker.
Du har jo grønnsaker med kalkun, grønnsaker med kalv, grønnsaker med lam, grønnsaker med laks, mormors lapskaus, nudler med grønnsaker og skinke, pasta...osv. Så da er det jo ikke nødvendig å blande....

Skjønte jeg deg riktig nå? [:)]

har bare hatt 4mnd glass til nå, å der er det jo ikke noe å velge mellom egentlig.

Hun får bare et glass - blander ikke.
Men i de 6 mnd glassa så er det jo masse forskjellig smaker.
Du har jo grønnsaker med kalkun, grønnsaker med kalv, grønnsaker med lam, grønnsaker med laks, mormors lapskaus, nudler med grønnsaker og skinke, pasta...osv. Så da er det jo ikke nødvendig å blande....

Skjønte jeg deg riktig nå? [:)]

jepp, du er god.!![:D] tusen takk for en kjempe bra forklaring. nå fikk jeg svar på det jeg lurte på.[;)] jeg har ikke sett på de 6 mnd enda.

Har gitt mye grønnsakspuré, men det er fordi utvalget for 4mnd er lite... Har nå begynt med middagsglass for 6 mnd, litt bedre utvalg der... Så nå får han litt av hvert, men deler opp et sånn middagsglass over 2 dager, så han får det samme 2 dager på rad. Får melk ved siden av.

Back
Topp