Middagsglass?

Elissa85

Gift med forumet
Hvor er det billigst å kjøpe disse nå? [;)]
Noen sa at Rema1000 var billigst, siden de har halv pris, sjekket ut dette, og det var bare på hyllen, men ikke i kassen [8|]

ORIGINAL: Elissa85

Noen sa at Rema1000 var billigst, siden de har halv pris, sjekket ut dette, og det var bare på hyllen, men ikke i kassen [8|]

det er ikke halv pris hos Rema 1000 hos oss ihvertfall... Coop og Spar er dyrt! litt usikker på denne... *angrer på at jeg ikke hamstra når det var tilbud*

dytter[:D]

Det stod det på en butikk her også, men var ikke det da sambo kom hjem med kassalappen[8|]

Det stod det på en butikk her også, men var ikke det da sambo kom hjem med kassalappen[8|]

Merkelig! Her gikk det automatisk inn i kassen.. Gi de beskjed.

Ja, jeg får handle selv neste gang, og gi dem beskjed...Er det fast pris det?

Ja, jeg får handle selv neste gang, og gi dem beskjed...Er det fast pris det?

Eg veit ikkje, bare såg det hang en plakat utenfor...Var usikker på om den fortsatt gjaldt, for den har hengt der siden før jul..men det gjorde den jo tydeligvis[;)]

Da skal jeg hamstre litt imorgen, om det er råd[:D]

du skal ha varen til den prisen du ser. så er det halv pris i hylla, skal du ha varen til halv pris. butikken er pliktig til å ha roktig pris på varene sine!

Jeg vet, men hadde hverken tid eller energi til å begynne å krangle med hun i kassen. [:'(]

Back
Topp