Middagsglass (mengde)

Charl0tte

Gift med forumet
Hvor mye av et stort middagsglass gir dere til et måltid?

ett helt 

Her går alt ned, bare vi har Hipp da, men er like mye i glassene.

Hittil har jeg bare gitt et halvt, men lurer på om det er for lite kanskje.. [8|]

Det er sååå varierende, men ofte spiser han opp litt mer enn halve og får da fruktmos etterpå...jeg trykte halvt jeg[:D]

Har bare såvidt begynt å gi middag,og det er ikke populært i det heletatt!
I går brakk hun seg etter ei skje,og spydde opp melka hun hadde fått tidligere på dagen[8D]
Får vel bare fortsette å prøve[8|]

Nå lager jeg selv da, men det han får, tilsvarer et halv glass. Men tror jeg fint kan gi mer, for han spiser opp alt og har plass til frukt etterpå også....

Har så vidt begynt å gi middag her i huset, og nå får han ca halvt glass av det minste til 4 mnd [:)] Jeg har prøvd meg på det til 6 mnd, men det fungerer ikke i det hele tatt, bare brekker seg, så tror det har noe med konsistensen å gjøre [:)] litt mer kornete der.

Hun får 2/3deler nå og hun får litt fruktpure som dessert etterpå. Hun drikker og ca 130ml mme til middagen.

Har ikke begynt med middag vi. Føler vi ligger veldig langt etter når det gjelder fast føde.

Spiser bare sånn ca et halvt glass. Men hun blir ammet først da, det spiller nok inn.

Jeg lager middagen selv. Han får 125 ml

Her er vi heldig hvis han spiser noe som helst. Han brekker seg og rynker på nesen. Og kastet opp her en dag også. Håper det går lettere etter hvert...

ORIGINAL: tyyr

Spiser bare sånn ca et halvt glass. Men hun blir ammet først da, det spiller nok inn.

samme som her d [:)]

Helt glass, eeelsker middag [:D]

Her får han et halvt glass. Noen ganger spiser han opp og noen ganger ikke [:)]

Helsesøster her heime sa at eit halvt glas var 1 porsjon... 

ORIGINAL: linko

Har ikke begynt med middag vi. Føler vi ligger veldig langt etter når det gjelder fast føde.

hm...samme her....[8|]

Back
Topp