Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: ActionPaction
ORIGINAL: Hønepønemamma
hjemmelaga mousaka med salat og hvitløksbrød til[8D]
sprøtt! det var akkuratt det jeg skulle foreslå!!
ORIGINAL: Melody
ORIGINAL: Dollface™
Grill kyllingfilet i ovnen (med krydder, hvitløk og revet parmesanost......mmmm.......), pasta til ungene og salat/foccacia til de voksne [:)]
mmmmmmmm... noen god saus å anbefale og?
Hmmm...... bruker ikke saus, så der sliter jeg, gitt! Finnes det ikke sånne kyllingsauser? Evt Rosepeppersaus? Men dersom du krydrer kyllingen og "gnir" inn finhakket hvitløk og parmesan, blir det masse smak og kyllingen blir skikkelig saftig i ovnen, så hvis ikke saus er et must ville jeg ha sløyfet den.
Grill kyllingfilet i ovnen (med krydder, hvitløk og revet parmesanost......mmmm.......), pasta til ungene og salat/foccacia til de voksne [:)]
mmmmmmmm... noen god saus å anbefale og?
Hmmm...... bruker ikke saus, så der sliter jeg, gitt! Finnes det ikke sånne kyllingsauser? Evt Rosepeppersaus? Men dersom du krydrer kyllingen og "gnir" inn finhakket hvitløk og parmesan, blir det masse smak og kyllingen blir skikkelig saftig i ovnen, så hvis ikke saus er et must ville jeg ha sløyfet den.
saus er et must [8D][8D]
men sånn ellers så hørtes det her innmari godt ut, så da blir det nok det.. meneh åssen lager man foccacia da? [&:]
Foccacia italiensk brød