• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Middags tips

ORIGINAL: snuppå

Bakt potet
Hjemmelaget pizza

Hmm ja det var det [:D][:D][:D][:D]

Ikke dum ide... Lenge siden sist med hjemmelaget pizza.

Takk[;)]

G var på fisketur i går, så her blir det lyr til middag, med potet, gulrot og smør tenker jeg...

ORIGINAL: lenemor

G var på fisketur i går, så her blir det lyr til middag, med potet, gulrot og smør tenker jeg...

Å herregud, dette hørtes nydelig ut.

ORIGINAL: snuppå
Æsjj fisk på en fredag. haha. Men du eg må stikka nå. og få gjort noe her [:D][:D][:D][:D][:D] Du må smelle til med en god dessert da [8D] Skal kjøpe gele jeg !!

Fisk på fredag ja - fordi vi skal kose oss!! Ikke det at jeg ikke er glad i pizza og taco og sånt altså, men fersk fisk er noe av det beste jeg vet!! (Jeg har større problemer med å forstå dem som koser seg med en biff på fredagene, for en diger kjøttbit som ligger som en sten i magen kan jeg godt styre meg for!)

Åååååhhhh.. Fersk fisk!!!!! *siklesikle*Det er noe av det beste jeg vet.. Det som er så fortvila er at samboer liker IKKE fisk.. Eller som han sa når han var liten: "Jeg liker fisk, men ikke sånn som er fiska!" Hehe.. Liker fiskeboller, grateng osv.. Men IKKE fersk fisk.. [:(] 
Ørret med poteter, agurk og rømme.. Mmmm.. Kokt torsk med eggesmør og poteter.. Ååååhhh...

kan bare fortelle at middagen var nydelig. G fileterte lyren, og vendte den i mel, salt og pepper. Så sprøstekte vi den og serverte meg potet, gulrot, agurk og rømme. NAM!!

ORIGINAL: lenemor

kan bare fortelle at middagen var nydelig. G fileterte lyren, og vendte den i mel, salt og pepper. Så sprøstekte vi den og serverte meg potet, gulrot, agurk og rømme. NAM!!

Ikke misunnelig jeg.. [8|]

Back
Topp