Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi syntes det er kjempe godt jegFiskeboller i dag... hater det men ungenes (og gubbens) favoritt!
Fiskeboller må jo være drepen med svangerskapskvalme! Det erterspørs heldigvis ikke her i huset.Fiskeboller i dag... hater det men ungenes (og gubbens) favoritt!
Det var faktisk helt greit, (spiste bare 1 fiskebolle så det gikk for det meste i saus og tilbehør) men for å si det sånn; laksemiddagen i går ble bytta ut..Fiskeboller må jo være drepen med svangerskapskvalme! Det erterspørs heldigvis ikke her i huset.
laks utgår når jeg er gravid, hver gang...Det var faktisk helt greit, (spiste bare 1 fiskebolle så det gikk for det meste i saus og tilbehør) men for å si det sånn; laksemiddagen i går ble bytta ut..![]()
Fiskeboller har på mirakuløst vis vært redningen min de siste par ukene! Spiser det aldri ellers, men nå er fiskeboller eller fiskepudding det eneste jeg klarer å få i megFiskeboller må jo være drepen med svangerskapskvalme! Det erterspørs heldigvis ikke her i huset.