Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pasta salat ! Det hadde vi i går å det er utrolig deilig i varmenVis vedlegget 131515
Å det så godt utHva pleier du å ha oppi? Er så mye rart man kan ha i salaten ^^,
Vårruller fra kinan ❤![]()
Pleier å lage selv, men det er utsolgt for sånne plater å ha rundt , (også tror jeg egentlig ikke at jeg orker lukta av frityr nå) og når man må ha NÅ så er det veldig kjekt å kunne bestilleVårruller er faktisk veldig enkelt å lage selvLagde det med ei venninne for ikke så lenge siden, så det skal helt sikkert lages igjen
![]()
Pleier å lage selv, men det er utsolgt for sånne plater å ha rundt , (også tror jeg egentlig ikke at jeg orker lukta av frityr nå) og når man må ha NÅ så er det veldig kjekt å kunne bestille![]()
Mmm, nå blei jeg sultenI dag skal jeg lage sommerkoteletter og alt som hører med i dag, akkurat som morfar pleide ❤ da steiker man koteletter kjapt i panna (må ikke være sommerkoteletter) , har de i form med gulrøtter, løk, svisker, vann og litt fløte og smør. Lar godgjøre seg en god stund så man får deilig kraft til brun saus. Også selvfølgelig poteter og grønnsaker pluss makaronistuing ❤ endelig en dag jeg virkelig gleder meg til middag![]()
Har ikke sett du har svart jeg! Pleier å ha gulrot, nykål, sånne glassnudler og soya og noen ganger kjøttdeig/annet kjøtt i..Hahaha ja helt klart) Nei, ser den. Er ikke helt fan av den lukten selv egentlig :/ Hehe
Hva pleier du å ha oppi når du lager selv?![]()