Middags tips ? :)

Shanna

Flørter med forumet
Aprillykke 2016
Blitt litt matlei og finner ikke på noe å spise rett og slett :p
Kanskje det er noen flere som er I samme båt som meg? Hehe.

Tips og oppskrifter tas i mot med åpne armer :p Gjerne bilder av hva dere skal spise/spiser også :D

Pasta salat ! Det hadde vi i går å det er utrolig deilig i varmen :DImageUploadedByBV Forum1439985355.292801.jpg

Å det så godt ut :D Hva pleier du å ha oppi? Er så mye rart man kan ha i salaten ^^,

Det varrierer veldig , i går var det:
Salat i diverse former
Asparges
Rødløk
Vårløk
Avokado
Agurk
Perle tomat
Eple
Mais
Grillet kylling
Fullkorns pasta
Noen dråper lime
Kruttonger

Og foccacia brød til :)

Jeg har drømt om thaisupper en ukes tid og i dag var det faktisk det til lunsj på jobb - Joho :-)
Drømmer også om pasta carbonara

Var mye snadder :) Idag blir det enten grilling eller mat på kinarestaurant :p

Vårruller er faktisk veldig enkelt å lage selv :D Lagde det med ei venninne for ikke så lenge siden, så det skal helt sikkert lages igjen :D
Pleier å lage selv, men det er utsolgt for sånne plater å ha rundt , (også tror jeg egentlig ikke at jeg orker lukta av frityr nå) og når man må ha NÅ så er det veldig kjekt å kunne bestille :D

I dag skal jeg lage sommerkoteletter og alt som hører med i dag, akkurat som morfar pleide ❤ da steiker man koteletter kjapt i panna (må ikke være sommerkoteletter) , har de i form med gulrøtter, løk, svisker, vann og litt fløte og smør. Lar godgjøre seg en god stund så man får deilig kraft til brun saus. Også selvfølgelig poteter og grønnsaker pluss makaronistuing ❤ endelig en dag jeg virkelig gleder meg til middag :)

Pleier å lage selv, men det er utsolgt for sånne plater å ha rundt , (også tror jeg egentlig ikke at jeg orker lukta av frityr nå) og når man må ha NÅ så er det veldig kjekt å kunne bestille :D

Hahaha ja helt klart :)) Nei, ser den. Er ikke helt fan av den lukten selv egentlig :/ Hehe
Hva pleier du å ha oppi når du lager selv? :)

I dag skal jeg lage sommerkoteletter og alt som hører med i dag, akkurat som morfar pleide ❤ da steiker man koteletter kjapt i panna (må ikke være sommerkoteletter) , har de i form med gulrøtter, løk, svisker, vann og litt fløte og smør. Lar godgjøre seg en god stund så man får deilig kraft til brun saus. Også selvfølgelig poteter og grønnsaker pluss makaronistuing ❤ endelig en dag jeg virkelig gleder meg til middag :)
Mmm, nå blei jeg sulten :p

ImageUploadedByBV Forum1440227939.704036.jpg

Denne oppskriften fant jeg i Det Nye og skal prøves etter helgen. Jeg tenkte å ha i mer grønnsaker (er veldig glad i det).

Vi er skikkelig dårlig på middag og finne på noe nye nytt. Blir det samme hele tiden.

Hahaha ja helt klart :)) Nei, ser den. Er ikke helt fan av den lukten selv egentlig :/ Hehe
Hva pleier du å ha oppi når du lager selv? :)
Har ikke sett du har svart jeg! Pleier å ha gulrot, nykål, sånne glassnudler og soya og noen ganger kjøttdeig/annet kjøtt i.. :) sikkert noe annet og som jeg ikke kommer på i farta! :p

Masse godt her :p Idag skal jeg lage mamma sin kyllinggryte med ris og tzatziki til :D ååh det er så godt ♡♡

Ovnsbakt omelett med løk, paprika,bacon ost, kjøttpølser og gressløk med nystekte rundstykker :) eller thai suppe/gryte med kylling og ris til er super godt! I den er det løk, chili, rød curry paste, kokos melk, kokt vann med buljong, creme fresh, vannkastansjer, bambusskudd og kylling i! Veldig godt! Huff ble sulten jeg nå :D

Back
Topp