Mamma2010og2014
Glad i forumet
i dag er jeg sååå fornøyd med meg selv :P
har fått for meg en periode hvor jeg prøver lagge litt nye forskjellige middager (var så lei de 7 forskjellige det gikk i heeele tiden)
har prøvd meg på kinamat (heelt hjemmelaga) - vellykket
ribbe- velykket
tacolasangje- helt ok
helt hjemmelaga lasangje - perfekt
spagethi med kjøttdeig/dolnomino med hvitløk & gullerøtter+brokkoli- driit godt
må å legge med noe jeg lager myye som venner å familie elsker at jeg lager :P
kylling file jeg kutter i terninger å steker med masse margarin, tandori krydder, salt og petter, men pasta, hvitløksbrød å kremet kyllingsaus det er såååå godt [:D]
men i dag prøvde jeg indisk gryte :D det var blanding av litt eget å pose, men ble suuuper godt :D
hadde strimletsvinekjøtt som jeg stekte i margarin å hadde salt å pepper.. bløandet posen i halparten vann å melk.. hadde oppe litt soyasaus, ketchup, salt å pepper :P
føler meg litt flink [8D]
neste jeg tenker prøve ut er farsafrikase :P
har dere prøvd dere på nye retter/middager i det siste?
har fått for meg en periode hvor jeg prøver lagge litt nye forskjellige middager (var så lei de 7 forskjellige det gikk i heeele tiden)
har prøvd meg på kinamat (heelt hjemmelaga) - vellykket
ribbe- velykket
tacolasangje- helt ok
helt hjemmelaga lasangje - perfekt
spagethi med kjøttdeig/dolnomino med hvitløk & gullerøtter+brokkoli- driit godt
må å legge med noe jeg lager myye som venner å familie elsker at jeg lager :P
kylling file jeg kutter i terninger å steker med masse margarin, tandori krydder, salt og petter, men pasta, hvitløksbrød å kremet kyllingsaus det er såååå godt [:D]
men i dag prøvde jeg indisk gryte :D det var blanding av litt eget å pose, men ble suuuper godt :D
hadde strimletsvinekjøtt som jeg stekte i margarin å hadde salt å pepper.. bløandet posen i halparten vann å melk.. hadde oppe litt soyasaus, ketchup, salt å pepper :P
føler meg litt flink [8D]
neste jeg tenker prøve ut er farsafrikase :P
har dere prøvd dere på nye retter/middager i det siste?