Middags glass

Tinndra

Elsker forumet
Jeg får ikke i Marlon middag, han liker alt annet men ikke det.[:D] Han spytter det ut igjen og "brekker" seg når han får det i munn. Har prøvd alle glassa, så nå skal vi lage selv og se om han vil ha det. Noen andre med små som ikke vil ha middag?

Det ville ikkje jenta mi heller, spydde som en gris!

Men for et par dager prøvde eg igjen, da var det 1 mnd siden vi prøvde sist og det gikk ned et par skjeer uten brekninger [:)] 

Hjelper nok å bare vente litt... Vi ga skive istedet, da ble ho sikkert mer vant med grov konsistens på maten, eg tror kanskje det var det som hjalp litt også.

Har hatt problemer med middag her også[8D] Spydd opp alt!
Men jeg har også hatt et opphold nå,og i dag fikk hun ned fire skjeer med gulerotpure'..Så jeg får vel bare fortsette i det små her[:)]

Så lenge vi holder oss til hipp så går det greit, alt annet er det hylskrik og munnen er lukket. Han sluker middagen her [:)]

Hipp, grønnsak og kalvegryte går ned her [:)] Men, nestlè sine til 6 mnd griner hun på nesen av. Tror det er pga at det er biter i den. 

Her har vi prøvd masse forskjellig, og alt går ned på høykant [:)]
Sarah elsker maten sin[:)]

Alt går ikke ned her heller. brekker, grøsser og smiler. men nå går det litt bedre siden hun ikke begynner med det før hun har spist nesten halve glasset eller mer. Men jeg har prøvd alle middagsglass og de firkantede så å si. Det virket som hun bare må bli vandt med noe nytt også går det bedre og bedre for hver gang. i begynnelsen ga jeg så mye middag som gikk til jeg merket at kroppsuttrykket ble helt forvrengt, sånn at jeg så at hvis jeg ga mer så kom hun til å spy. Da stoppet jeg også ga jeg heller fruktglass som dessert. da ble hun ihvertfall mett[:D]

ORIGINAL: Bambling

Han er ikke fornøyd her heller, men han smatter det i seg [:)]
Merker at han helt klart liker hjemmelaget best av middagene, men favorittene er fruktmos og grøt. Holder på å lage middag til han akkurat nå, har kokt svinekjøtt og kålrabi, venter bare på potetene. Lurer på om det blir godt...? [8|]

Nydelig avatar du har fått deg forresten! Søtingene! [:D]

Åå, tusen takk[:)][:)] Ligemåde, Leander er jo bare så skjønn!! [:)] Hva syntes han om mamma`s middag? [:D] Vi ga Marlon potet, og litt grønnsaker idag, men det var heller ikke no populært! [8D]

ORIGINAL: Bambling

Han er ikke fornøyd her heller, men han smatter det i seg [:)]
Merker at han helt klart liker hjemmelaget best av middagene, men favorittene er fruktmos og grøt. Holder på å lage middag til han akkurat nå, har kokt svinekjøtt og kålrabi, venter bare på potetene. Lurer på om det blir godt...? [8|]

Nydelig avatar du har fått deg forresten! Søtingene! [:D]

Må sign denne, dere er jo kjempesøte!Marlon er alldeles supersøten[:D]

Back
Topp