Middagforslag

Grisaiboka

Glad i forumet
Her i huset er vi så matleie om dagen, og jeg tenker at det kanskje ikke bare vi som er det?

Så hva er bedre enn en tråd med litt middagstips til hverandre?

Jeg trenger å lære meg tiø å spise nye ting, så alle forslag er tipp topp!

her skal vi ha kjøttsuppe idag:-) det vil si suppe som består av litt kjøtt og masse grønnsaker:-p hehe. vi bruker å ha stangselleri, buljong, gulrot, poteter, kålrot, løk og purreløk og svinekjøtt :-) skikkelig sunt og godt:-)

Nam nam!
Blir visst fiskeboller i hvit saus her, mannen ønsket noe sunt og godt, og det er det eneste jeg fant i skapet som ser godt ut.

hvorfor ikke! fiskeboller i hvitsaus er jo kjempe godt det :-p

Her blir det bali kyllinggryte i dag, med ribbekjøtt, sopp, ananas og bacon. Ris som tilbehør :-)

Ble dampede fiskekaker, poteter, gulrøtter og makaroni i dag

Er nok temmelig matlei her også, så blir som regel noe som ikke tar så lang tid å lage :p

Idag blir det pasta skruer med kylling kjøttdeig og pasta saus med mais :-) (liker ikke vanlig kjøttdeig lenger eller kyllingfile)

I dag skal vi ha hjemmelaget tomatsuppe med makaroni. Serverer med eggerøre og rundstykker.

I dag er det kjøttdeig, spagetti og ketchup!( viktig at kjøttdeigen har løk i seg) Det har jeg drømt om lenge og i dag lager jeg det! Er alene om dagen så middagene blir fort en sjokolade :(

I dag er det kjøttdeig, spagetti og ketchup!( viktig at kjøttdeigen har løk i seg) Det har jeg drømt om lenge og i dag lager jeg det! Er alene om dagen så middagene blir fort en sjokolade :(

Samme som meg idag da. Jeg er så heldig at manne skal lage til meg! <3

Min mann lager og maten i huset ♥

Så heldig du er, Sjefshoppa!

Vanligvis er det jeg som gjør det, men tror han har blitt lei av maten min ;) Jeg eier ikke matlyst, så blir ikke mye spennende for han om dagrn

Så heldig du er, Sjefshoppa!

Vanligvis er det jeg som gjør det, men tror han har blitt lei av maten min ;) Jeg eier ikke matlyst, så blir ikke mye spennende for han om dagrn
Ja ♥ jeg prøvde meg en gang og da ble det mye brekninger over doskålen og må være på soverommet når han lager mat :p hehe, ser den når man ikke har lyst på noe spennende :p og ikke snakk om kjøleskap ... blæææææ lukter dritt -.- må hente mat der når han jobber og holder pusten og brekker meg :p

Vet IKKE hva jeg vil ha til middag :/ Tar imot alle tips med takk! :)

Back
Topp