Middager

Når jeg har laget selv har jeg brukt kjøttdeig av storfe. Fisk har jeg kjøpt på glass og det var laks. Har nå kjøpt inn en med ørret.

Har brukt kjøttdeig, kylling og leverpostei i hjemmelaget. Og kjøpt glass med ørret 1 gang.

Karbonadedeig, torsk, ørret og ytrefilet (gourmetbaby hehe, lagde en liten haug med mat til henne av restene våre). På glass har hun også fått kalkun/kylling. Men favorittmiddagen hennes er en linsegryte jeg laget :)

Jeg lager all middagsmaten hennes,da hun har melkeallergi. Hun har til nå fått kylling, kalkun, torsk, kveite og laks.

Mini har fått kylling, kalkun, torsk, laks, ørret og kjøttdeig av svin. Lager middagsmaten selv siden hun nekter middagsglass, så da får hun stort sett det vi spiser.

Har gitt henne kylling, torsk, laks og karbonadedeig. Sistnevnte falt ikke i smak, men alt annet går ned på høykant :)

Har prøvd kjøttdeig, det likte han ikke! Skal prøve noe fisk neste gang jeg lager.

Han foretrekker bare grønnsaker og potet ... :-P

Hun har smakt laks, torsk og kjøttdeig. Kjøttdeig likte hun ikke så godt, men laks likte hun veldig :) skal få prøvd kylling snart også.

Back
Topp