Middager denne uken....

Lagde masse lapskaus igår,så det blir det idag og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Fiskegrateng.. Veldig god den som ikke er fryst hos rema...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Så i dag skal vi ha hjemmelagde kjøttkaker, brun saus, poteter og ertestuing :) Storebrors favoritt :D

Idag spiser jeg og snuppa pasta carbonara fra Findus :p Hun har hold d gående hele natten, så jeg orker ikke. :| Meen, jegergryte, med loff og salat? Godt og enkelt! Like godt med kjøttdeig som annet kjøtt Kjøttkaker, fiskegrateng/kaker. Jeg er så matlei sjøl så har lite og komme med. Blir en del fabrikat. Stabburet Pai, med en god salat inntil. Hamburger, blomkålsuppe.

Her i huset er det også mye lettvindt og blir jo lett matlei da. Tips er pasta med kjøttdeig og dolmio tomatsaus,

kyllingfilet enten i noe indisk, thai eller med saus grønnsaker og ris,

blomkålsuppe eller aspargessuppe med bacon oppi med grove rundstk.

tomatsuppe med kjøttdeig oppi,

laks med ris, grønnsaker og tzatziki...

Karbonader med ertestuing, brød eller potet og tomatsalat.

Ett annet tips når en har supper og sånn er å kjøpe en ferdig melblanding som heter grove scones.. Bare å blande ut i vann og ble veldig gode :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Er også fan av underhundrelappen.no Masse gode retter der, også gjør det handleturen lettere :)

Er også fan av underhundrelappen.no Masse gode retter der, også gjør det handleturen lettere :)

Og etter at jeg begynte å lage all mat fra bunnen av, så har jeg fått halv-/helfabrikater i vrangstrupen! Ting jeg ikke trodde jeg fikk til å lage fra bunnen, lages nå på null komma svisj :D

Kyllingfilet å grønnsaker i ovnen med ris å hjemmelaget Bretagne saus :) viss kyllingen er tint tar det en halvtime på 200grader er den fryst tar det en time

Back
Topp